Dragostea nu se masoara in timp, dar timpul sporeste dragostea

Povestea noastră de iubire este un clișeu. Doi tineri în floarea adolescenței, preocupați mai mult de găsirea dragostei adevărate decât de studiu și bacalaureat, se întâlnesc pentru prima dată la începutul unei primăveri promițătoare, speră într-o iubire de-o vară, dar ajung în cele din urmă să trăiască povestea vieții lor. Pentru a completa seria clișeelor vă mai spun doar că a fost dragoste la prima vedere, la prima întâlnire, la primul sărut și la prima atingere. Afirm toate acestea din postura de adult ce remomerează cu nostalgie și bucurie fiecare clipă și fiecare moment, fie el bun sau rău, din istoria relației noastre.

Având drept model relația statornică a părinților noștri și mânați de sentimente de afecțiune și siguranță, pe care le simțeam de fiecare dată când eram împreună, am decis să mergem mai departe, tot mai departe, până am ajuns la cererea în căsătorie, evident la nuntă și inevitabil la evenimentul care ne-a marcat profund și ne-a schimbat total viețile: nașterea fiului nostru. Am parcurs aceste etape definitorii și multe altele în decursul a 12 ani. Este mult, este puțin? Rămâne la latitudinea fiecăruia să apecieze. Noi ne-am propus să mergem mai departe.


Ale tinereții valuri...

Începuturile sunt întotdeauna frumoase, dragostea și dorința de cunoaștere este mare, iar detaliile sunt de prisos. Îmi amintesc cu drag că adoram să ne facem cadouri unul altuia, uneori fără motiv, alteori în prag de sărbători cu semnificație (zile de naștere sau nume, Valentine s Day, aniversarea relației noastre, 1 și 8 Martie etc.) . Atenții mici, dar cu valoare sentimentală enormă pentru adulții ce aveam să devenim mai târziu. Încă mai păstrăm o parte din cadourile de atunci. Este de-ajuns să le privesc o singură dată pentru a rememora aproape fiecare detaliu din ziua în care l-am primit sau dăruit. Sunt amintiri cu formă de ursuleț, suveniruri, felicitări, bijuterii, ceasuri etc. Singurul inconvenient? Pe-atunci trebuia să îți rezervi o zi întreagă pentru a hoinări prin magazine și a găsi cadoul perfect pentru o zi de naștere. Cât de ușor ne-ar fi fost dacă ar fi existat și atunci site-uri precum Borealy.ro . Întreg procesul ar fi fost mult mai simplu: accesam site-ul, selectam direct categoria „Cadouri zi de naștere”, alegeam cadoul perfect și în maxim 2 zile îl aveam la ușă.


Felicitări, sunteți părinți!

Din adolescenți am devenit adulți, apoi soți și într-un final părinți. Ultima transformare a fost pentru noi și cea mai importantă din toată relația noastră. Revin la clișee: sunt convinsă că ați mai întâlnit aceste afirmații, dar doar după un astfel de moment cu încărcătură emoțională majoră, realizezi cât de importantă este prezența lui, cât de esențiale sunt toleranța și răbdarea, cât de crucial este sprijinul necondiționat. 

Să vă povestesc, pe scurt, cum a decurs totul. Noi îl așteptam pe bebe după săptămâna 38, dar, cum socoteala de acasă nu se potrivește chiar niciodată cu cea din târg, acesta a decis că este momentul perfect să facem cnoștință fix în ziua în care am împlinit 37 de săptămâni. Pe tot parcursul travaliului am reușit să mă mențin calmă și liniștită. Este acel sentiment de siguranță, că el este afară și te așteaptă oricât ar fi nevoie. Într-un final, la ora 9:27, într-o zi de vineri, la aproape o săptămâna de la ziua lui de naștere, am făcut cunoștință cu fiul nostru. De atunci încolo am învățat să iubim și mai profund decât o făcusem până atunci, să ne dedicăm aproape în totalitate micuțului ce tocmai intrase în viețile noastre și să continuăm să ne oferim sprijin, dragoste și întelegere.

M-am tot gândit cum aș putea marca acest moment unic al vieții noastre și ce aș putea să îi dăruiesc, astfel încât să își amintească mereu de ziua noastră specială, dar să fie și pe placul lui. Am intrat tot pe Borealy.ro și am găsit la „Cadouri pentru soț” un set format dintr-un ceas și o agendă, cu posibilitatea de personalizare a cadoului ales. La ce m-am gândit eu? La gravarea datei, a anului și a orei când s-a născut fiul nostru și când ne-am întâlnit prima dată pe capacul ceasului. Un gest mic, dar cu simbolistică aparte pentru noi. Dacă voi reuși sau nu ce mi-am propus, vom afla în vară, la dubla petrecere pe care o vom organiza pentru bărbații familiei noastre.



*Articol participant la Spring SuperBlog 2019
* Sursa foto: arhiva personală

Comentarii