Mascara Med XL Volume si serul Bonilash - duo-ul perfect pentru gene si sprancene



Le văd aproape zilnic în reclamele de la TV și mi-am dorit din totdeauna să le încerc . De ce? Fiindcă nu am fost înzestrată cu cele mai lungi și mai dese gene și nici nu am sprâncene de zână, așa că dintotdeauna am căutat tratamente sau produse de make-up care să mascheze cumva aceste lipsuri. Nu mă întelegeți greșit, genele mele au aspect și lungime decentă și sprâncenele la fel, doar că, noi femeile, niciodată nu ne mulțumim cu ce avem deja și întotdeauna tindem spre mai bine sau mai mult. 


Mascara Med XL Volume


De ce nu este o mascara ca toate celelalte? Răspunsul stă în complexul de ingrediente active cu rol de hrănire, îngrijire, întărire și susținere a procesului de creștere al genelor. Dintre acestea, le voi aminti pe cele mai importante: keratina, pantenolul, ulei din semințe de floarea soarelui (sursă bogată de acizi grași și omega 9) și extractul de trifoi roșu (utilizat deseori în produsele destinate stopării căderii părului).

 Experiența mea cu Mascara Med XL Volume

- primul aspect observat și apreciat de mine este faptul că nu are un miros chimic puternic precum alte produse similare. Parcă se și simte un parfum fad de plante, dar absolut nimic deranjant;
- aplicatorul este flexibil, cu peri moi și deși din silicon;
- nu lipește genele între ele, le separă și le îmbracă într-o nuanță de negru abanos. Conferă, într-adevăr, volum genelor;
- eu aplic de regulă 2 straturi și nu mi se pare că încarcă deloc firul de geană;
- nu se scutură de pe gene și nici nu se întinde pe parcursul zilei;
- deși a trecut ceva timp de la deschidere, formula mascarei nu s-a întărit;
- a fost testată dermatologic pentru toleranță la nivelul ochilor și pentru toleranță cutanată;
- NU conține parfum sau prostaglandina (hormoni);
- poate fi folosită cu încredere și de persoanele cu ochi sensibili sau de purtătorii de lentile de contact;
- Gramaj: 6 ml.


Lăsând la o parte partea estetică, am observat într-adevăr că genele sunt mai puternice, dar nu neapărat și mai lungi sau mai dese. Din câte am înțeles, efectele pozitive sunt vizibile după o utilizare regulată, chiar zilnică, și de lungă durată.

Pont: eu de regulă folosesc două produse de genul acesta, unul pentru volum și unul pentru curbarea genelor. Efectul lor este wow!


Bonilash - ser pentru sprâncene


După cum probabil bine știți, exista două variante ale serului Bonilash: ser pentru gene și, mai nou, pentru sprâncene. În ambele cazuri vorbim de produse destinate stimulării creșterii firului de păr și a întăririi celor deja existente. După mai bine de 1 lună de folosire constantă a serului destinat îngrijirii și îndesirii sprâncenelor, am ajuns la câteva concluzii și rezultate destul de interesante.

În primul rând, majoritatea extractelor din frunze, fructe și rădăcini de plante din lista de ingrediente îngrijesc, hrănesc și întăresc fiecare fir de sprânceană în parte. Unicitatea  acestui produs este dată, din punctul meu de vedere, de următoul ingredient:
  • bimatoprost - recunoscut la nivel mondial, drept singurul ingredient eficient în stimularea creșterii firelor, cu efect pozitiv asupra lungimii și grosimii acestora și cea ce mi se pare cel mai interesant, intensifică culoarea naturală a firelor de păr.  

Experiența mea cu serul pentru sprâncene Bonilash 

- am folosit serul în fiecare seară, după curățarea feței, pe toată sprânceana stângă și doar parțial pe cea dreaptă. Explicația este că, de când mă știu, am un mic gol și fire mult mai rare la cea stângă, în timp ce la dreapta situația tinde spre normal;
- apreciez faptul că nu conține parfum și are o formulă foarte ușoară, lichidă;
- aplicatorul, asemănător celor întâlnite la luciurile de buze, este perfect pentru aplicare precisă, fără a face risipă de produs;
- nu mi-a provocat nici o iritație sau reacție alergică;
- într-adevăr, s-a cunoscut o intensifcare a culorii naturale a sprâncenelor și chiar și a grosimii noilor fire crescute;
- am și o mică problemă cu căderea firelor, dar acest lucru a dispărut cu desăvârșire după aproximativ 2 săptămâni de aplicare;
- micul gol de la sprânceana stângă este tot acolo, din păcate. Nu pot să îmi explic exact motivul;
- Gramaj: 3ml.



De unde putem achiziționa Mascara Med XL Volume și Bonilash?

Le puteți găsi  în diferite farmacii din țară, precum Catena sau Tei, dar și online, pe emag.ro sau pe 1001cosmetice.ro. Printr-un simplu search pe Google veți identifica mai multe surse.


Concluzii

În prezent încă mai folosesc Mascara Med XL Volume, dar și serul Bonilash pentru sprâncene. Dintre cele două, însă, aș fi dispusă să recumpăr doar mascara. Deși nu contest eficacitatea Bonilash-ului, prețul mi se pare destul de piperat (~ 90 lei), iar aspectul sprâncenelor mele nu este atât de urât încât să necesite o asemenea investiție. Rămân fidelă creionului și mascarei pentru sprâncene, care mă ajută să obțin rezultatul dorit.


Ați încercat aceste două produse pentru gene și sprâncene de la Zdrovit? Cum v-ați împăcat cu ele?
Dacă nu ați avut ocazia să le folosiți, v-ar tenta să le cumpărați?


Comentarii

Trimiteți un comentariu