Cum sa dai un aer nou casei tale cu buget redus

Din articolele anterioare pe aceeași temă am aflat faptul că există câteva studii care demonstrează faptul că românii acordă o atenție deosebită curățeniei căminului și că indifernet dacă ne face sau nu plăcere, cel puțin de 2 ori pe an, întreprindem o istovitoare, dar necesară curățenie generală. Cu toate acestea, este inevitabil să nu simți la un moment dat nevoia de o schimbare, fie că este vorba de mobilă, decorațiuni sau aspectul pereților.

Dar ce opțiuni avem atunci când nevoia de nou este evidentă, dar bugetul nu ne permite să investim în redecorare? Iată câteva ponturi extrem de utile ce te vor ajuta să schimbi total aspectul locuinței tale și îți vor lăsa impresia de proaspăt și nou:


  • Mută mobila
Una dintre cele mai eficiente modalități prin care poți schimba complet înfățișarea unei camere, fără a cheltui niciun ban, este să rearanjezi mobila. Lasă-ți creativitatea să zburde și încearcă o cu totul altă repoziționare a obiectelor de mobilier, fie că muți direcția patului îmspre un alt perete sau că schimbi locul măsuței de cafea și a spațiului pentru citit. Îți garantăm că nu vei mai recunoaște încăperea și toate obiectele îți vor părea de parcă abia le-ai cumpărat. Tentant, nu?
  • Schimbă covorul
Sigur ți-ai dat seama cât de important e covorul într-o cameră atunci când l-ai cumpărat, schimbând cu totul fața încăperii. Așa că de ce să nu faci o schimbare de decor folosindu-te de acest avantaj? Poți cumpăra un nou covor cu tonuri sau modele grafice complet diferite sau măcar schimba covoarele din camere între ele. Pe cât de simplu, pe atât de eficient!
  • Decorează pereţii
Când auzi asta, probabil te gândești la văruit, murdărie și mult efort. Nici vorbă! Cele mai simple și practice modalități prin care poți da viață pereților tăi este cu un tapet colorat și bine ales sau cu câteva tablouri de efect. Dacă ai un perete care nu e acoperit de mobilă, ia în calcul posibilitatea să îl infrumuseţezi cu un tapet. Ai atâtea modele și opțiuni dintre care să alegi, încât este imposibil să nu găsești unul pe placul tău. Iar tablourile pot schimba complet o cameră. Alege unele care să se potrivească cromatic cu mobilierul sau care să facă un contrast frumos și crede-ne că oricine va intra în încăpere va sesiza diferența!


  • Adaugă o pată de culoare
Indiferent care e paleta de culori pe care o ai într-o cameră, oricând poți adăuga un element viu-colorat care să capteze toate privirile. Poți achiziționa niște pernuțe decorative noi fie pentru canapea, fie pentru patul din dormitor. Sau, pur și simplu, poți alege un obiect decorativ pentru rafturile bibliotecii care să atragă atenția și să fie imediat remarcat de oricine intră în cameră. Însă lasă bibelourile de la bunica în debara!
  • Împrospătează aerul
Ultimul, dar deloc cel din urmă, este mirosul unei camere. Numeroase studii au arătat că parfumul ne influențează starea de spirit. Le asociem cu anumite evenimente din viața noastră și simplul parfum ne va purta în acele locuri, unde ne-am simțit bine sau unde am trăit anumite experiențe. Soluția cea mai la îndemână? Odorizantul de cameră! Unele dintre cele mai căutate sunt cele cu prafum specific naturii, cu note florale sau fructate, cum sunt cele din gama Asevi – odorizantul Loeme sau Primavera. De asemenea, poți primi direct în casa ta briza mării și mirosul proaspăt al valurilor, dacă alegi odorizantul Brisa. Simte-te ca într-o vacanță în propria ta casă. Mmm.... tu pe care l-ai alege?

Așadar, iată câteva idei simple, prietenoase cu buzunarul și de efect, pe care nu ai niciun motiv să nu le încerci, atunci când vrei o schimbare. Deci când începi redecorarea?

Comentarii

  1. Suna bine, produse ce merita sa le incerc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte utile aceste idei, si noua ne place sa mai schimbam infatisarea camerelor din cand in cand, chiar ne da o stare de bine

    RăspundețiȘtergere
  3. Valeria Chertes4 august 2020 la 00:14

    Mulțumim pentru sfaturi și idei,voi ține cont de ele,chiar ar trebui sa fac o schimbare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bune idei de pus in practica.Folosesc odorizantul Asevi si imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mulțumesc pentru recomandări, în fiecare an fac mici schimbări prin casă, am aplicat câteva dintre aceste idei bune și într-adevăr poți îmbunătăți aspectul interior cu buget mic. 👍

    RăspundețiȘtergere
  6. Minunate idei, pret redus pe buget de criza si pandemie🥰🥰🥰

    RăspundețiȘtergere
  7. Mulțumiri, sfaturi foarte utile, am pus în practică schimbatul covorului și niște pete de culoare pe pereți (tablouri abstracte) și ne-am simțit toată familia într-o nouă casă. Voi face astfel de modificări mai des nu necesită un efort financiar deosebit dar efectul este spectaculos. Multe mulțumiri.

    RăspundețiȘtergere
  8. Super! Am peretii proaspat dati cu lavabila, am o pata de culoare in camera mea, am Air Wick deo de lime...miroase fresh trebuie sa incerc si noul Asevi

    RăspundețiȘtergere
  9. Abia astept sa testez si eu noul produs Asevi

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumim pentru sfaturi!
    Imi plac si mie produse Asevi, au un miros persistent și prețul bun.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si eu folosesc produsele Asevi de mult timp si sunt foarte multumita de ele.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mă apucă de prea multe ori dorința de reamenajare, apoi mă uit în cont și mă liniștesc. Mersi de sfaturi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mulțumim pentru sfaturi și idei, o sa folosesc si eu Asevi, m-ati convins.

    RăspundețiȘtergere
  14. De curand am facut si eu o redecorare..mi-am schimbat unele covoare, tablouri, perdele.

    RăspundețiȘtergere
  15. Tocmai ce am terminat de renovat și decorat casa! ��Eu folosesc odorizantul de camera Asevi Primavera! Miroase minunattt!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tocmai ce am terminat de renovat și decorat casa! ��Eu folosesc odorizantul de camera Asevi Primavera! Miroase minunattt!

    RăspundețiȘtergere
  17. Interesant articolul, sigur voi încerca și acasă!

    RăspundețiȘtergere
  18. Suna bine. Cu siguranta voi pune in practica ponturile de mai sus. ��

    RăspundețiȘtergere
  19. Un articol util, interesant si in buget redus.

    RăspundețiȘtergere
  20. Sfaturi utile, voi incerca si eu produse Asevi.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu