Wash & Go Ultra Delicate cu apa micelara


Până nu demult am folosit apa micelară pentru a îndepărta delicat și eficient orice urmă de machiaj de pe ten, buze sau ochi. Mai nou se pare că de proprietățile purificatoare ale micelelor se poate bucura nestingherit și părul nostru, indiferent de tip, aspect sau problemă: păr uscat, fragil, cu tendință de îngrășare, vopsit, decolorat etc. . Plecând de la acest principiu Wash&Go a gândit și lansat în 2018 o nouă gamă destinată îngrijirii zilnice a tuturor tipurilor de păr - Ultra Delicate.


Șampon și balsam Wash & Go Ultra Delicate 

După cum poate v-ați dat deja seama din titlu, gama Ultra Delicate conține două produse : șampon și balsam. Șamponul Wash & Go se prezintă în trei variante de 200, 400 și 750ml, în timp ce balsamul este diponibil doar în varianta de 200 ml. Ambele sunt destinate tuturor tipurilor de păr, curăță fără a agresa scalpul, hidratează, iar formula delicată pe bază de apă și uleiuri micelare este potrivită atât pentru adulți, cât și pentru copii. Eu am avut ocazia să le testez pe ambele și, deși am avut mereu falsa impresie că produsele Wash&Go aparțin segmentului low cost și nu pot oferi aceleași rezultate ca alte astfel de produse, sunt pregătită să îmi retrag cuvintele, iar părerea mea s-a schimbat radical. Deja mă gândesc să mai încerc și alte game de la ei.


Cum le-am folosit și ce rezultate am obținut cu șamponul și balsamul Wash & Go Ultra Delicate? Cu șamponul am procedat ca de obicei: două aplicări, la prima șamponare îl las 1 minut ca să își facă treaba și apoi, desigur, clătesc cu apă. Vă mai pot spune că are un parfum delicat, foarte plăcut, spumează moderat, curăță foarte bine, nu încurcă părul, mi se pare foarte delicat cu scalpul, nu provoacă mătreață. După uscare, părul este mătăsos și ușor de pieptănat (chiar dacă nu folosesc și balsamul). Balsamul Wash & Go are la bază ulei micelar, se aplică cu ajutorul unui pulverizator de tip spray, se aplică direct pe părul ud, nu necesită clătire ceea ce mi se pare foarte practic, poate fi folosit zilnic, lasă părul foarte, foarte moale (aviz celor cu păr extrem de uscat) și cel mai important, nu îngrașă părul (cel puțin în cazul meu). 

În prezent am ales să alternez șamponul Wash & Go cu cel de la Blue Lilly. Nu îmi amintesc unde am citit, dar știu că se recomandă schimbarea produsului de curățare a părului la un anumit interval. Eu prefer să la alternez și metoda funcționează de minune. Balsamul nu îl aplic zilnic fiindcă nu am nevoie, dar apelez la el după fiecare spălare.



Concluzii

O primă concluzie ar fi să nu judecăm niciodată o carte după copertă sau după o idee preconcepută. Ideal ar fi să vedem cu ochii noștri sau să experimentăm personal. Acum că m-am convins cât de ușor pot greși, am decis să includ produsele Wash & Go, în speță gama Ultra Delicate, în categoria produselor ieftine și bune


Ce produse Wash & Go ați încercat? 
Ce îmi recomandați de la ei?

Comentarii