Amenajarea spațiului de recreere perfect cu FAVI.ro

Îmi doresc cu insistență și ardoare, ba chiar mi-am propus la modul cel mai serios, ca în viitorul apropiat, și sper eu și într-o locație nouă, să „răpesc” un mic colț al casei, poate din living, pe care să îl transform în micul meu loc de tihnă și relaxare. Nu știu cum reușesc alții să se detașeze de stresul cotidian, însă eu aleg întotdeauna cel mai liniștit și mai confortabil loc al casei, acompaniată desigur de o lectură savuroasă sau o cană aburindă de ceai. Sunt convinsă că nu cer mult, așa că deja am început demersurile de amenajare a spațiului mult râvnit, iar primul pas a fost găsirea mobilierului și a decorațiunilor perfecte.

Pe FAVI.ro, un motor de căutare simplu și prietenos, am găsit atât de multe modele de fotolii, măsuțe și corpuri de iluminat încât cu greu m-am putut orienta și decide. De la clasic la futurist, de la simplu și până la nonconformist, de la articole li piese de mibilier și decorațiuni în culori vii și până la albul imaculat sau bejul cald, pe toate le-am găsit aici. Deși mă axasem inițial pe ideea de „pată de culoare”, am considerat că pentru a fi cu adevărat considerat colțul de liniște al casei, am optat finalmente pentru piese în tonuri calde și plăcute ochiului.

Piese de rezistență a întregului ansamblu o constituie fotoliul, care trebuie în mod obligatoriu să fie pufos, confortabil și primitor. Din ecuația mea nu are cum să lipsească și o măsuță practică, cu design modern și accente aurii. Acum urmează partea mea preferată: alegerea lampadarului. Îmi doresc ceva extravagant și de efect, dar totodată elegant. Pare destul de dificilă alegerea, nu? Ei bine, pe FAVI.ro am reușit să găsesc perfecțiunea întruchipată sub forma unui corp de iluminat. În final, pe post de pată de culoare și pentru a da și o notă veselă întregului aranjament, voi adăuga și o pernă simpatică, într-o nuanță puternică de galben-muștar.


Fiindcă ideea amenajării unui nou apartement este un vis ce se poate adeveri în viitorul apropiat, am continuat căutările pe FAVI.ro și am reușit să îmi formez deja o imagine asupra modului în care ne vom amenaja camera noastră și pe cea a prichindelului, iar pentru living și bucătărie încă mă documentez. Am ajuns la concluzia că atunci când folosești un motor de căutare ideile și gândurile prind contur mult mai ușor, iar rezultatul nu poate fi decât unul pe măsura așteptărilor.

 Ce spunți? Vă surâde ideea mea de amenajare a unui spațiu de tihnă și relaxare într-un colțisor al casei?



Comentarii