Dragoste la prima adulmecare - parfumurile Infinite Love



Parfumul este ca o semnătură olfactivă, unică și personală. Este acea aromă care te definește, te învăluie și te binedispune uneori fără ca măcar să realizezi acest lucru. Din nefericire eu încă nu am descoperit acel parfum semnătură, care să mă reprezinte întru totul și la care să revin ori de câte ori simt că nimic din ceea ce dețin în colecție nu îmi satisface simțurile olfactive. O bună bucată de timp am crezut că Mon Guerlain este „the one”, dar actualmente cu greu mă mai identtific cu aroma sa mult prea vanilată. Se pare că femeile sunt cu adevărat foarte dificil de mulțumit!

Nu am o pasiune aparte pentru parfumuri și nici nu dețin o colecție impresionantă, dar cu toate acestea sunt câteva lucruri pe care mi le doresc și le caut cu aviditate: persistență, siaj și un preț decent. Părerea mea sinceră și personală este că atâta timp cât simți că acea aromă te atrage și îți conferă încredere prețul nu mai reprezintă un impediment, fie că este vorba de 20 lei sau 500 lei. Cu toate acestea, ce am învățat din proprie experiență? Că există companii care produc arome atât de similare cu cele originale, încât uneori mi se pare chiar absurdă ideea achiziționării variantei de 10 ori mai scumpă. Atenție, nu mă refer aici la produse contrafăcute!


Ce poate fi mai fain și prietenos cu bugetul tău decât un parfum care imită în proporție de peste 90% un parfum original, dar uneori absurd de costisitor? Exact aceasta a fost reacția mea când am descoperit cât de evidentă este asemănarea între Prada Candy și a mea apă de parfum Burano de la Infinite Love. O aromă persistentă, ușor dulceagă și destul de puternică, cu note orientale de caramel și vanilie, la care se adaugă moscul. Aș adăuga chiar că este ca o bomboană cu caramel sărat, pe care nu oricine o agreează, dar care se caracterizează cel mai bine prin unicitate.

Sticluța este simplă și elegantă, iar atenția la detalii este evidentă. În materie de siaj, am primit numeroase remarci la adresa parfumului pe care îl port și pe care unii îl descriu drept impunător, iar alții drept dulce și ușor pudrat. Este potrivit în zilele mai răcoroase de toamnă, chiar și iarna sau primăvara, dar mai puțin vara când instensitatea sa ar fi mult prea deranjantă pentru alții. Persistă excelent pe piele și chiar și câteva săptămâni pe haine. Este incredibil cum așezi o bluză pe tine și încă mai poți simți aroma parfumului pulverizat acum câteva zile bune.

Prețul este mai mult decât acceptabil: 70 lei pentru varianta de 50 ml și 100 lei pentru cea de 100 ml. Mai mult decât atât, transportul este gratuit și în această perioadă dacă plasezi o comandă de minim 2 ape de parfum primești gratuit un gadget On The Go, extrem de util și numai bun de luat în geantă sau în bagajul de vacanță. În viitorul apropiat am stabilit să mai încerc cel puțin un parfum Infinite Love și poate, poate să îl suprind și pe soț cu unul.


Concluzia mea este una simplă și evidentă. Parfumurile Infinite Love au un raport calitate-preț excelent și sper ca portofoliul lor de arome să se extindă astfel încât să ne putem achiziționa lejer toate acele arome ale unor brand-uri cunoscute după care tânjim atât de tare.

Sunt curioasă care este parfumul vostru preferat de pe InfiniteLove.ro?

Comentarii