Haul Kidlet.ro, magazin online tip outlet pentru copii

Ce poate fi mai drăgălaș decât un pitic năzdrăvan de nici 2 ani îmbrăcat și asortat după ultimele tendințe? Înainte de a deveni părinte nu înțelegeam de ce alte cunoștințe sau prietene cu copii sunt atât de preocupate de acest aspect. Acum, mă declar înnebunită după orice obiect vestimentar în miniatură și ador să îi asortez până și șosetuțele cu restul ținutei. Nu, nu sunt nici pe departe exagerată, doar că țin foarte mult la aspectul îngrijit și îmi iubesc mult prea mult piticul pentru a nu mă preocupa de tot ceea ce înseamnă persoana lui, implicit și de hainele pe care le poartă.


Cea mai recentă descoperire personală în materie de cumpărături online este Kidlet.ro, un outlet premium cu haine noi și second-hand pentru copii, unde am descoperit brand-uri precum Next, OVS, H&M, Marks&Spencer, George, C&A, Esprit, Nike, Primark și lista poate continua. Ce îmi place la Kidlet.ro?
  • au un stoc vast cu produse pentru copii de toate vârstele - peste 80.000 de haine;
  • toate produsele noi au o inscripție specifică pentru a le recunoaște cât mai ușor;
  • prețurile sunt foarte mici comparativ cu cele din magazine;
  • în fiecare luni, miercuri și vineri stocul este actualizat cu haine noi;
  • majoritatea produselor au prețuri promoționale;
  • deși mare parte din produse sunt second-hand, calitatea este excepțională, iar produsele se prezintă fără nici cel mai mic defect;
  • livrarea se realizează în 24H și este gratuită pentru comenzi mai mari de 199 lei;
  • este singurul magazin online din România cu termen de retur de 100 de zile.

Curioși ce am comandat pentru prichindelul meu ?


Primordial a fost să aleg cât mai multe haine în tonuri vesele, dar în acelați timp trendy pentru vara ce tocmai a început. De asemenea, pe lângă tricouri, pantaloni scurți și bermude pentru sejurul la mare, am comandat și un halat foarte pufos și calitativ, inscripționat cu logo-ul faimosului Batman. Toate hainuțele comandate au sosit la mine în stare perfectă, fără defecte și pe deasupra sunt și foarte simpatice. Deja plănuiesc o a doua comandă, mai ales că abia acum cât de multe produse au cu personajele Disney și mă refer mai ales la Mickey Mouse.

Toată comanda a însumat până în 300 de lei, iar cel mai scump produs a fost halatul, 29 de lei. În rest, prețurile au variat între 10 și 20 de lei, iar transportul a fost gratuit. Inițial aveam în plan o mini ședință foto cu piticul meu, dar findcă avem toane și suntem în perioada explorărilor, când atât apartamentul cât și terenul de joacă parcă se transformă într-o pistă de curse, am decis să vă sugerez aici câteva idei de ținute și combinații pe care le puteți încerca și voi pentru prichindeii voștri.


Ați comandat până acum de la ei? 
Dacă nu, v-ar tenta?

Comentarii