Povestea primei noastre intalniri cu BARZA


„A fi părinte e lucru mare!”, îmi tot repeta mama când eram mică. Nu am putut înțelege cu adevărat importanța și greutatea acestor cuvine până ce nu am devenit eu însămi mamă. Este cu adevărat meserie grea, dar răsplata este pe măsură! Nu există satisfacție și fericire mai mare decât aceea de a îți vedea copilul crescând voios și sănătos. Povestea noastră nu este una ieșită din comun, prima noatră întâlnire a fost emoționantă precum se știe și se tot povestește de către alte mame, dar este unică și este numai a noastră.

Sarcina a fost o surpriză inimaginabilă pentru noi și nu pentru că până atunci mai încercasem si nu se întâmplase nimic, ci fiindcă pur și simplu nu ne-am așteptat. La început ne-a speriat tare gândul, am făcut trei teste de sarcină iar rezultatul a fost unul singur: urma să devenim părinți! Noi plănuisem să mai așteptăm cel puțin doi ani până să facem acest pas, dar am decis să lăsăm firescul să își continue cursul și am început să ne pregătim pe îndelete pentru ceea ce avea să devină cea mai mare fericire din viețile noastre

Au urmat desigur vizitele regulate la medic, numeroase teste și analize de sânge, grețuri matinale, pofte în miez de noapte (am tânjit atât de tare în miez de iarnă după pepene, încât visam și noaptea că mă înfruptam din el), mirosuri pe care nu le toleram sub nici o formă și numeroase griji și planuri pentru viitor. Nu am avut preferințe în privința sexului bebelușului, tocmai de aceea ne-am bucurat enorm când am aflat că este băiețel și la fel ne-am fi bucurat și dacă era fetiță. Ne-am dorit cu ardoare și încă ne dorim să fie sănătos.

Primele 7 luni de sarcină au fost suportabile și relativ plăcute, în special din luna a 4-a când grețurile au încetat să îmi mai strice diminețile și am început să simt mișcările sale delicate, dar ultimele 2 luni au fost destul de greu de suportat. Somnul devenise din ce în ce mai puțin, mișcările din ce în ce mai lente, iar așteptarea părea să nu se mai termine. Asta până într-o zi toridă de iunie, când am avut primul simptom ce mă anunța că în curând vom face cunoștință: pierderea dopului gelatinos. A urmat un drum rapid la spital, internarea și așteptarea marelui moment. Și fiindcă bebelușul nostru nu s-a lăsat așteptat, a doua zi, vineri, 23 iunie, după 6 ore acceptabile de travaliu, a venit pe lume minunea noastră de băiețel.


Dacă ești viitoare mămică sau te pregătești intens pentru conceperea unui bebeluș, îți recomand cu drag și încredere produsele BARZA. La ei poți găsi de la teste de sarcină simple până la teste ultrasensibile (care pot despista sarcina încă din primele zile), teste pentru depistarea săptămânii de sarcină sau pentru verificarea scurgerilor de lichid amniotic. Au chiar și teste de fertilitate și ovulație, iar mai NOU au introdus și unul pentru depistarea bolii Lyme. Produsul meu preferat de la ei este plasturele cu cărbune activ împotriva durerilor menstruale, care face minuni și te scapă de corvoada primelor zile.


Dragi viitoare mămici, felicitări pentru curajul și minunea ce urmează să își facă loc în brațele voastre!

Bucurați-vă de fiecare moment și fiecare mișcare a bebelușului vostru și pregătiți-vă pentru cea mai intensă și unică experiență din viețile voastre!

 

Comentarii