Ultima comanda de pe Notino si o supriza

De când cei de la NOTINO tot actualizează săptămânal ofertele de pe site, am pierdut efectiv șirul comenzilor plasate. Dacă vă întrebați ce comand cel mai des, vă dau un mic hint: uitați-vă peste ultimele postări de pe blog și veți observa cu siguranță că am dezvoltat o reală obsesie pentru parfumuri. Și fiindcă știu că mă plictisesc destul de rapid de ele întotdeauna optez pentru variantele de 30ml, maxim 50ml (dacă oferta este una avantajoasă pentru acest gramaj). Cu toate acestea, la ultima comandă plasată, am încălcat în mod deliberat acest principiu personal, ba chiar am renunțat la unul din parfumurile pe care mi-l doream de ceva timp și am ales să îi fac jumătății mele o mică supriză. Restul de colet a fost ocupat cu alte câteva produse tipic feminine, dar, evident, necesare!


Precum v-am menționat anterior, la această comandă am decis să îl suprind și în acest scop am ales un parfum extrem de masculin, modern și unic: apa de toaletă Invictus de la Paco Rabbane. Știam cât de mult îl atrage și cât de bine i se potrivește această aroma așa că nu am ezitat, mai ales că oferta de preț era una de neratat (cel mai mic de la începutul anului pentru varianta de 100ml), iar transportul gratuit. Este un parfum fresh, încadrat în grupa aromelor acvatic-lemnoase, ce te poartă cu gândul la energie, dinamism, spontaneitate, invincibilitate! 

Întotdeauna mi-am dorit ca atunci când călătoresc să am cu mine un uscător de păr compact, suficient de mic cât să încapă cu ușurință în bagaj, dar suficient de puternic cât să își dovedească utilitatea. Acestea sunt și motivele pentru care am ales uscătorul de păr Essential Care de la Philips. Singurul meu regret este că nu am comandat varianta roz, dar important este că am descoperit cât de practic poate fi. Mascara pentru volum și curbare L’Oréal Paris Volume Million Lashes So Couture este produsul ideal dacă îți dorești gene cu aspect mai des, dar și curbate în același timp. Rezistă foarte bine, nu se scutură și nu se întinde, peria este din cauciuc și  este formată din peri moi, scurți, foarte flexibili, care îți permit o aplicare precisă de la rădăcină și până în vârful genelor. Îmi place foarte tare și că are un parfum foarte sofisticat, de ciocolată!


Ultimul, dar cu siguranță nu și cel din urmă, este corectorul lichid Liquid Camouflage de la Catrice, nuanța Light Natural 005. Deși este puțin mai deschis decât mă așeptam, acoperă foarte, foarte bine cearcănele și conferă o luminozitate naturală zonei de sub ochi. Am încercat să îl aplic și pe alte zone ale feței, dar culoarea destul de deschisă nu îl face potrivit și pentru asta. LA următoarea comandă plănuiesc să îmi achiziționez și o variantă mai închisă. Deși gradul de acoperire este mediu spre mare, rezultatul este unul natural. Nu se strânge inestetic, nici nu evidențiază ridurile și este doar 16 lei! Am întâlinit o multitudine de vlogger-ițe și blogger-ițe de la noi și de pe meleaguri străine, care sunt absolut încântate de calitatea acestui corector de la Catrice.

Destul de modestă comanda mea, așa-i? Și acum să vă dau o veste extrem de bună! Săptămâna aceasta și doar săptămâna aceasta avem TRANSPORT GRATUIT la toate produsele selectate de pe Notino, fără limită. Dacă nici acum nu este momentul să îți cumperi tot ce ai salvat în wishlist, atunci nu știu când va fi.

Comentarii