Bijuterii handmade inedite de la Maria's Ladybugs



Acum nu foarte mult timp am găsit pe internet un citat superb ce făcea referire, prin intermediul unei metafore extrem de sugestive, la importanța bijuteriilor în viața unei femei. Suna cam așa: „Femeia fără bijuterii este frumoasă precum cerul fără stele.”. Nu cred că există femeie să nu fi deținut măcar opereche de cercei, un colier sau un inel. Până și bunica îmi povestea, în toată simplitatea ei, că în ziua nunții a purtat o pereche simplă de cercei cu perle, fără de care poate nu s-ar fi simțit atât de frumoasă și de specială. Bijuteriile marchează momentele importante ale vieții noastre, ne trezesc amintiri dragi, de mult uitate, reprezintă unul dintre cele mai inspirate cadouri și subliniază în mod delicat personalitatea celei/celui ce le poartă.

Vă mărturisesc, poate pentru prima dată, că am fost dintotdeauna adepta simplității în materie de bijuterii și în marea majoritatea a cazurilor optez pentru argint, rareori pentru aur, iar pietrele prețioase nu reprezintă o necesitate pentru mine. De asemenea, faptul că bijuteriile pe care le achiziționez sunt handmade sau personalizate după preferințele personale adaugă un plus de valoare sentimentală. Să vă mai spun că de-a lungul anilor am avut o mulțime de coliere de argint cu pandant în formă de inimioară? Am o adevărată obsesie pentru această formă simpatică chiar și atunci când vine vorba de cercei. Coincidența face ca exact atunci când eram în căutarea unui nou model să descopăr poate cel mai fain atelier de bijuterii handmade de pe la noi: Maria's Ladybugs.


Atât pe pagina lor de Facebook, cât și pe cea de Instagram veți găsi o sumedenie de modele deosebite, gărgărițe prețioase, de aur sau argint, cu posibilitatea de a le personaliza după bunul plac și cu garanția calității. Prețurile sunt foarte accesibile, comanda durează de regulă 3/5 zile, iar rezultatul este unul fermecător! Eu mi-am ales un colier cu semnul infinutului și al iubirii, ce pică atât de frumos și de delicat pe linia decolteului încât încă mai regret că nu i-am descoperit mai din timp să profit de vară și să îmi afișez prețioasa achiziție. Pentru cercei am mers pe același model de inimă ca și la colier, pentru a completa cumva setul ce mi-l imaginasem. Colierul a fost în jur de 120 lei, cerceii 80 lei, iar transportul până în 20 lei.

Ceea ce mi se pare cel mai interesant este că bijuteriile pot fi și gravate, opțiune de care vreau și eu să profit cât mai curând. Mă gândesc la clasicul medalion sau poate la un pandant în formă de copil cu numele puiului meu pe el. Este clar că idei și posibilități de personalizare avem destule, mai rămâne doar să ne transmitem dorința mai departe, să discutăm în detaliu fiecare cerință și să așteptâm cu răbdare ca ea să prindă formă. V-am pregătit un colaj cu o mică parte din gărgărițele prețioase, făurite cu drag și măiestrie de către cei de la Maria's Ladybugs.

Comentarii