Am testat toate mastile de fata de la Boys'n Berries

Recunosc! Acum nu foarte mult timp nu eram o împătimită a măștilor de față. Nu eram foarte sigură de eficiența acestora și nici foarte încântată de întregul ritual de aplicare, așteptare și curățare, care mie sincer mi se părea anevoios. Într-adevăr, le încercasem doar pe cele clasice, la tub sau recipient tip borcan. Eram conștientă de existența măștilor tip șervețel, dar, dintr-un motiv sau altul, nu am fost curioasă să le încerc. Practic, măștile coreene Boys'n Berries sunt primele de genul celor tip șervețel pe care le încerc, iar încântarea mea depășește orice așteptare personală. Sunt mult mai ușor de folosit, procesul de aplicare și îndepărtare este mult mai curat, pur și simplu o așezi pe față cu grijă, iar la sfârșit o îndepărtezi și o arunci


Masca de față cu extract de papaya, dar și de guava, este recomandată tuturor tipurilor de ten și este destinată celor ce îți doresc o exfoliere ușoară, cu potențial iritant redus, grație celorlalte ingrediente cu efect calmant și reparator. Practic, exfolierea de suprafață se realizează grație enzimelor din papaya, dar părerea mea este că ingredientul-vedetă este mai degrabă extractul de guava, un antioxidant puternic și eficient. Deși pielea nu rămâne la fel de hidratată ca în cazul măștii cu extract de litchi, nu am putut observa faptul că tenul era mult mai luminos.

Masca de  față cu extract de piersică are o listă de ingrediente extrem de asemănătoare celorlalte variante disponibile, dar se diferențiază prin efectul calmant și hidratant mult mai pregnant. Am aplicat-o fix după o tentativă nereușită de schimbarea a concentrației de acid glicolic din rutină, tenul fiind extrem de iritat. Cred că este singura mască cu care am stat 20 de minute, dar rezultatul a fost pe măsură: roșeața dispăruse aproape complet iar senzația de usturime și disconfort scăzuse considerabil.


Masca de față ce extract de litchi a fost prima încercată și este preferata mea din toate cale patru variante. Promite regenerare, hidratare intensă, are efect antibacterian și revigorant, fiind destinată tenului normal/uscat/mixt. Conține niacinamidă, vitamina C sub formă de acid ascorbic, acid hialuronic, câteva ingrediente cu rol de hidratare, panthenol și faimosul extract din fructul de litchi, cunoscut pentru potențialul său antioxidant și revigorant. În cazul meu a avut un efect calmant și reconfortant încă din primele momente de la aplicare și imediat după îndepărtarea șervețelului, după un masaj delicat menit să ajute la absorbția restului de produs, tenul era vizibil mai luminos și super-hidratat.

Masca de față cu extract de mangonsteen, un fruct pe care abia acum îl descopăr. Se pare că ar conține un mix foarte bogat de antioxidanți și are un efect calmant și antiinflamator binevenit, fiind originar din Asia. Poate fi folosită inclusiv pe tenul acneic și, alături de cea cu extract de litchi, este una dintre cele mai interesante măști pe care le-am încercat. Pe lângă efectul hidratant și luminozitate, am observat și faptul că tot ceea ce aplic imediat a doua zi se așează mult mai bine pe ten. Interesant, nu?


Mod de folosire și alte detalii:


Aș putea spune că măștile correne Boys'n Berries mi-au stârnit apetitul pentru genul acesta de produse de îngrijire a tenului. Am rămas totuși plăcut surprinsă, în mod deosbit, de efectele celor cu extract de litchi și mangosteen și iau considerare posibilitatea unei comenzi cu mai multe bucăți din fiecare. Până la urmă, beneficiile acestor măști se observă cel mai bine în timp și în urma utilizării constante. În acest sens am găst pe MakeupShop.ro seturi de câte 4, 12 sau chiar 50 de măști pentru o folosire îndelunagată și cu un preț mult mai avantajos celui per bucată.

Ce măști tip șervețel îmi recomandați să încerc pe viitor?

Comentarii