5 produse preferate si o dezamagire - Iulie 2020

Iulie a fost luna dedicată vacanțelor relaxante, proiectelor de suflet și descoperirilor de mare efect în materie de îngrijire. Pentru prima dată, am să vă povestesc în cadrul acestui articol și despre o dezamăgire cosmetică, de la care așteptările au fost destul de mare, dar de ale cărei rezultate am fost surpinsă într-un mod neplăcut.

În materie de turism mioritic, vă recomand din suflet să vizitați vara aceasta cetatea istorică a Sighișoarei și musai să gustați din deliciile locale. Noi ne-am propus să revenim și la iarnă și să petrecem cel puțin 2 zile vizitând toate atracțiile locale. Drumul nu ni s-a părut deloc anevoios, peisajul nu ne-a lăsăt să cădem pradă plictisului, oamenii sunt deosebit de ospitalieri și amabili, arhitectura clădirilor îți taie răsuflarea, iar turul orașului cu trenulețul local a fost deosebit de relaxant.


Revenind la domeniul meu preferat, în luna iulie am testat, descoperit și iubit peste măsură 5 produse de îngrijire a tenului și corpului, precum și un parfum. Poate cea mai plăcută surpriză este crema hidratanta de la Nature Up, pe care o aplic zilnic (dimineața sau/și seara), conține acid hialuronic, vitamina C și esență de viță de vie, are o consistență deosebit de lejeră, pătrunde imediat în piele lăsând în urmă un ten super-catifelat, mat și hidratat. Efectul matifiant mă ajută în mod deosebit seara, pentru a domoli tendința pielii de a forma un film lipicios în urma aplicării de tratamente și seruri.

Deși nu îl folosesc de mai mult de 2 săptămâni îmi place la nebunie serul Defense Antioxidant Pore Purifier de la Paula s Choice, care a reușit în timp record să îmi calmeze erupțiile, să reducă roșeața specifică rozaceei și să redea luminozitea tenului. Are o formulă complexă bazată pe vitamina C, niacinamide, ceramide, acid salicilc (0.5%), derivat de acid azelaic și extracte de plante. În materie de protecție solară și machiajul tenului, am reușit să „împușc doi iepuri dintr-o lovitură” cu ajutorul cremei Photoderm Cover Touch de la Bioderma cu SPF 50+, putere mare de acoperire și rezistență impresionantă. Ce am observat în legătură cu acest produs este faptul că se aplică și întinde mult mai bine dacă înainte aplic ca bază o cremă hidratantă și deși are protectție solară ridicată, tenul arată imaculat în fotografii.



În zilele caniculare ale lui iulie m-am răcorit cu ajutorul dușurilor zilnice și al gelului cu consistență cremoasă și aromă de mosc alb de la Elmiplant. Hidratează, spumează abundent, iar parfumul deosebit al moscului persistă foarte bine pe piele și chiar se impregnează pe haine. Atât în vacanțe cât și cu ocazia oricărei plimbări am ales apa de parfum Signorina de la Salvatore Ferragamo. O aromă feminină, diafană, floral fructată, cu note de piper roz, coacăze roșii, bujos, iasomie și mosc, care este mai mult decât potrivită pentru zilele toride de vară.

Întrucât este imposibil ca tot ceea ce testăm să ni se și potrivească, produsul de ale cărui rezultate sunt dezamăgită este toner-ul cu 7% acid glicolic de la The Ordinary. L-am cumpărat atât din curiozitatea stârnită de alte recenzii pozitive, cât și din necesitatea de a folosi o soluție tonică care să mă ajute cu petele pigmentare și îmbunătățirea texturii pielii. Deși am folosit și încă mai folosesc ocazional produse cu concentrație de acid glicolic chiar și de 10% sau 12% de la acest toner tenul a fost de fiecare dată iritat și nu am observat nici un rezultat notabil. Am încercat chiar să îl aplic o dată la două zile, însă pielea mea nu s-a acomodat deloc cu această formulă, astfel încât am renunțat în cele din urmă să îl mai folosesc.



Sunt curioasă dacă și voi ați încercat produsele prezentate în acest articol și care a fost experiența avută?

Comentarii

  1. Aceeasi impresie mi-a lasat-o si mie produsul de la The Ordinary.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ma bucur ca nu sunt singura! Noi gandim la fel, simtim la fel...:))

      Ștergere
  2. Am folosit si eu apa de parfum Signorina de la Salvatore Ferragamo, aromă feminină, diafană, floral fructată, pe care il folosesc in zilele toride de vară. Sunt foarte incantata de el .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare ca miroase a prajituri cu crema alba si flori ! <3

      Ștergere
  3. Bine sa stim ce produse merita si cum se comporta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi sunt fan SPF Bioderma, trebuie sa recunosc ca de cand am descoperit produsele asiatice, nu m-as mai, întoarce la SPF urile europene.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doar parfumul l-am incercat si mi-a placut mirosul cat si faptul ca a persistat mai mult timp.Cred ca voi incerca si eu crema hidratanta de la Nature Up

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu