Invitatie in paradis: Yves Rocher Monoi de Tahiti

Mi-aș dori ca zilele de vară să nu se termine niciodată, să pot parcurge doar în câteva clipe drumul spre mare, să îmi afund picioarele în nisipul cald, să inspir aerul specific al mării și să uit, chiar și pentru un moment, de grijile cotidiene. Acestea sunt gândurile ce mi-au invadat rațiunea imediat ce am deschis coletul Yves Rocher și am simțit aroma deloc subtilă a excentricului Monoi de Tahiti. Mirosul său unic îmi amintește de plajă, flori, cocos și seri romantice. Din punctul meu de vedere, aceasta este cea mai reușită gamă a lor și singura de la care aș cumpăra oricând toate produsele.
 
 
Ce este și cum se obține uleiul de Monoi de Tahiti?

Uleiul parfumat de monoi își are originile în ținutul polinezian (grup de insule din Oceanul Pacific) și este obținut prin macerarea florilor de tiare în ulei de cocos. Astfel, proprietățile hidratatnte și nutritive ale cocosului sunt îmbogățite cu aroma exotică și fabuloasă a florilor de tiare. Produsul astfel obținut are întrebuințări multiple, fiind utilizat în mod deosebit pentru răsfățul pielii și al părului.

Gama Yves Rocher cu Monoi de Tahiti conține 7 produse: ulei hidratant sidefat pentru corp și păr, ulei tradițional nutritiv pentru corp și păr, exfoliant bifazic pentru corp, ulei uscat hidratant pentru corp și păr, spray parfmat pentru păr cu efect de plajă, gel delicat pentru corp și păr, apă de toaletă Vague d Ete.

Uleiul hidratant sidefat pentru corp este, din punctul meu de vedere, piesa de rezistență a acestei colecții. Este genul de produs ce subliniază într-un mod cu totul deosebit bronzul, conferind o strălucire aparte pielii, în timp ce o învăluie în aroma exotică de monoi. Deși textura este ușor uleioasă, se absoarbe rapid și complet în piele, iar aspectul strălucitor este vizibil atât în razele blânde ale soarelui, cât și la lumina artificială. Spre deosebire de alte produse asemănătoare, sideful nu se transferă pe tot ceea ce atingi, în schimb parfumul de monoi de tahiti se impregnează foarte bine în haine.
 
 
Uleiul tradițional nutritiv pentru corp și păr l-am folosit cu succes ca și tratament hrănitor aplicat pe toată lungimea firului de păr. Pentru un efect nutritiv profund, am înfășurat părul într-un prosop special și am lăsat uleiul să acționeze peste noapte. Un alt produs multifuncțional de care sunt îndrăgostită până peste urechi este gelul și șamponul Monoi de Tahiti, pe care l-am întrebuințat deja de mai multe ori, în mod special pe corp, și pe care mi-l doresc la gramaj maxim. Cred că este singurul produs al cărui parfum persistă în păr zile în șir, iar pe piele ore bune. Soțul spune că este un miros extrem de senzual și îmbietor, iar eu sunt întru totul de acord cu el. Îl prefer pe post de gel de duș, întrucât pielea scalpului nu pare să îl tolereze foarte bine.

Următoarele 2 produse din gama Monoi de Tahiti de la Yves Rocher sunt spray-ul pentru păr cu efect de plajă și exfoliantul bifazic pentru corp. Spray-ul pentru păr l-am dăruit unei prietene ce iubește aspectul acela unic pe care podoaba capilară îl capătă de la sare, apă și nisip. În schimb, exfoliantul bifazic s-a dovedit a fi extrem de util pentru a obține un bronz intens și uniform, cu ajutorul unei loțiuni autobronzante. De ce bifazic? Fiindcă în contact cu pielea capătă o textură uleioasă, iar la atingerea apei se transformă într-una lăptoasă. Nu usucă pielea, lăsând-o în schimb ultra-catifelată și pregătită pentru aplicarea unei creme / loțiuni hidratante.

Dacă nu ați experimentat până acum aroma unică de Monoi de Tahiti, nu uitați că puteți merge oricând în orice magazin Yves Rocher pentru a face cunoștință cu poate cea mai aparte gamă a lor.

Comentarii

  1. Abia aștept să testez noua gamă! 😍

    RăspundețiȘtergere
  2. Am testat noua gama. Este superbăăă! Mirosul e de vis!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, stiu! Miroase fantastic de bine si este chiar revgoranta aroma!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Daca ai magazin Yves Rocher in oras, neaparat sa intri sa le mirosi!<3

      Ștergere
  4. Îmi plac tare mult produsele Yves Rocher,și aceasta noua gamă mă face foarte curioasă;nu am incercat până acum Monoi de Tahiti,dar am citit numai de bine,așa că trebuie să merg neapărat să incerc!!Sunt sigura că nu mă va dezamăgi!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-am luat si eu uleiul uscat pentru corp si par de la Yves Rocher, nu stiu pentru a cata oara si imi place la nebunie. Si acum vreau si uleiul hidratant sidefat pentru corp fiindca al meu iubit a spus ca gama asta o pot purta in loc de parfum la cat de bine miroase.

    RăspundețiȘtergere
  6. https://www.sosyalchat.com/ ve https://www.sohbetone.com/ Bedava sohbet odaları

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu