5 produse cosmetice romanesti pe care trebuie sa le incerci

Acest articol a fost inspirat de inițiativa curajoasă a celor de la Pell Amar, care prin intermediul mai multor postări publicate pe social media încurajează consumatorii să susțină întreaga industrie cosmetică românească și implicit brand-urile competitoare. Ideea originală aparține colosului Burger King și face obiectul unei strategii de marketing extrem de ingenioase, dar care totodată reflectă realitatea actuală. Este esențial să înțelegem că doar prin susținere reciprocă și respect față de aproape putem depăși mai ușor această perioadă. 

Acum, mai mult ca oricând, putem susține brandurile românești achiziționând produsele lor atât de pe rafturie magazinelor, cât și prin intermediul comenzilor online. O altă formă de sprijin poate fi și sub forma unui share pe platformele de social media sau recomandarea către prieteni/cunoștințe/colegi. Orice formă de susținere este binevenită.
 
 
 
În ultimii 3 ani am testat și descoperit o sumedenie de produse faine Made in RO. Astăzi am să vă împărtășesc părerea mea succintă despre 6 produse cosmetice românești, de care am fost și sunt extrem de încântată și pe care vi le recomand cu mare drag.

Gelul peeling de la Pell Amar cu o concentrație de 10% acid glicolic și 0,5% acid salicilic din gama Bioactive Acne S este o alternativă românească excelentă și eficientă la variantele mult mai costisitoare ale producătorilor străini. Netezește ridurile fine, uniformizează, conferă luminozitate pielii, reduce aspectul petelor post-acneice și ajută la reglarea secreției de sebum specifică tenurilor mixte/grase. Vestea bună este că în această perioadă, toate produsele Pell Amar beneficiază de o reducere de 35%, astfel că gelul peeling poate fi achiziționat cu doar 25 lei.
 
În cazul Farmec cuvintele sunt de prisos. Este cel mai popular brand din industria românescă de frumusețe și un real motiv de mândrie pentru noi toți. Au cea mai vastă gamă de produse, în acord cu nevoile fiecărui tip de piele și luând în considerarea inclusiv puterea de cumpărare a mai multor categorii de clienți. Printre cele mai recente lansări, se numără și emulsia hidratantă matifiantă Gerovital H3 Derma+, care conține un mix foarte interesant de ingrediente cu potențial antioxidant, antiinflamator, hidratant și de reglare a cantității de sebum. Îmbucurător este faptul că niacinamida este pe a doua poziție în lista INCI, iar efectul matifiant pe termen lung este confirmat de numeroasele recenzii pozitive din online.

Elmiplant deține, fără doar și poate, cea mai apreciată gamă de produse pentru corp de pe piața de frumusețe românească și câteva produse pentru protecție solară extrem de populare, grație formulelor blânde, foarte bine tolerate chiar și de pielea delicată a copiilor. Dacă nu l-ai încercat deja și ești fană declarată a aromei de mosc alb, este musai să încerci gelul de duș cremă și/sau loțiunea de corp de la Elmiplant. Parfumul este sublim, iar persistența pe piele după utilizare / aplicare te va impresiona cu siguranță!
 

Un alt brand, poate nu la fel de popular ca cele anterior menționate, dar cu siguranță în plină ascensiune, este Blue Lily. Întreaga lor gamă de produse se bazează pe ingrediente naturale, eco-certificate, iar mai nou au lansat chiar și două suplimente alimentare dedicate frumuseții, dar și menținerii unei sănătăți de fier. Ce am testat și vă pot recomanda cu încredere deplină sun produsele lorpentru îngrijirea părului, în speță masca cu ulei de cocos organic, cu efect profund de hidratare și regenerare, destinat tuturor tipurilor de păr, dar cu rezultate mai vizbile în cazul celui deteriorat sau uscat. Transformă chiar și cel mai aspru și indisciplinat fir de păr într-unul sănătos, maleabil și strălucitor.
La început de drum se află și Eladerm, brand rezultati din pasiunea pentru dermato-cosmetică a unui farmacist din Alba Iulia. În gama lor am descoperit cea mai eficientă cremă pentru hidratarea profundă și de durată a pielii foarte uscate, aspre sau îngroșate, cremă care între timp și-a schimbat ambalajul și a fost regândită în mai multe variante și concentrații: crema cu 2% uree. Fantastică pentru mâini, coate, genunchi, dar mai ales pentru crăpăturile din zona câlcâielor.
 

În speranța că sugestiile mele vă vor trezi curiozitatea asupra brandurilor mioritice și că ați înțeles mesajul pe care am vrut să vi-l transmit, m-aș bucura enorm dacă mi-ați spune în comentarii ce produse Made in RO ați încercat și v-au impresionat plăcut?

Comentarii

  1. De la Elmiplant am folosit si mi a placut mult!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce anume ai testat de la Elmiplant? Eu ador toata gama lor cu mosc alb. Deja mi-am cumparat un set cu ele. :)

      Ștergere
  2. De la Farmec am folosit emulsie laptisor de matca Doina,super bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ne reamintesti de produsele Romanesti .Eu folosec produse de la Gerovital si le si promovez calitatea

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt curioasa de aceasta crema matifianta de la Gerovital!Aceasta gama noua nu am folosit-o inca!

    RăspundețiȘtergere
  5. Thanks for your great post also thanks for that your giving us great information. Please keep posting. Cosmetice

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu