Idei de cadouri: colectia de Craciun de la Yves Rocher

La Yves Rocher fiecare colecție de Crăciun spune o poveste. De la aroma îmbietoare și până la micile detalii ale ambalajului, toate produsele lor în ediție limitată reușesc să surprindă magia și bucuria pe care această sărbătoare le aduce cu sine. Anul acesta au decis să ne suprindă cu 3 colecții deosebite și multe idei de cadouri, pentru toate buzunarele și pentru toți cei dragi nouă: Noapte de Iarnă, Măr Copt și Karite Magique.
 

Colecția Măr Copt miroase absolut fantastic! Cei de la Yves Rocher au reușit să suprindă perfect aroma gurmandă a mărului copt și a tortului de mere pe care mama îl pregătea pentru aproape toate zilele de sărbătoare. Mi se par de nedescris amintirile pe care mi le trezește această colecție. Cu prima ocazie, am să mă aprovizionez cu un gel de duș cu gramaj generos (400 ml) și încă un săpun lichid pentru mâini. Dacă vrei să surpinzi cu adevărat un om drag sufletului tău, îi poți oferi Căsuța cu surpize Măr Copt ce conține gel de duș (50 ml), cremă pentru mâini (30 ml), exfoliant pentru corp (30 ml) și un balsam de buze full size.
 

Dacă îți place aroma dulce-acrișoară dulceței de fructe roșii, atunci nu poți rata colecția Noapte de Iarnă. Nu știu cine ar putea rezista tentației de a se răsfăța și înconjura zilnic cu aceste miresme încărcate de amintiri. În afară de colecție propriu-zisă, Yves Rocher ne propune și trei tipuri de cadouri pentru zielele de mare sărbătoare ce ni se aștern în cale: kit duo Noapte de Iarnă (cremă de mâini și balsam de buze), căsuța cu surpize (aceleași 4 produse ca și în colecția Măr Copt) și un set de 3 produse (exfoliant pentru corp, gel de duș și cremă pentru mâini) cu un glob roșu, pe care îl puteți refolosi lejer pe post de ornament.
 


Ediția de colecție Karite Magique este ideală pe perioada anotimpului de iarnă, fiind dedicată îngrijirii pielii uscate și foarte uscate, având în compoziție uleiuri vegetale hrănitoare și unt de karite, recunoscut pentru proprietățile sale de hidratare, calmare și reparare. Parfumul produselor, deșă nu este neapărat asociat perioadei sărbătorilor, este unul luxuriant. Setul în straie de sărbătoare aferent acestei colecții conține 3 produse în variante mini-size: lapte reparator pentru corp (30 ml), exfoliant hrănitor pentru corp (30 ml) și balsam reconfortant pentru duș (30 ml).
 

 
Care dintre cele 3 arome te tentează?
Descoperă toate sugestiile și ideile de cadouri pe YvesRocher.ro!
 

Comentarii

  1. Sunt minunate toate! Îmi plac mult de tot produsele Yves Rocher! Mulțumim pentru recomandări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel putin colectia aceasta miroase atat de bine, incat le-ai manca! :))

      Ștergere
  2. Mi se pare fabuloasă colecția cu măr copt.Abia mi-am cumpărat produsele și miros demențial.Stau ce stau și caut motive să mă dau cu cremă pe mâini...

    RăspundețiȘtergere
  3. O colectie parca desprinsa din povesti, cu siguranta miros minunat. As dori sa gasesc sub brad aceste porduse.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super produse yves rocher,miros minunat si irezistibil.

    RăspundețiȘtergere
  5. Idei de cadouri numai bune de inspirat. Multumim.

    RăspundețiȘtergere
  6. Toate sunt foarte interesante si mi-as dori sa le primesc!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu