De Valentine's Day si parfumurile au pereche

Deși nu aveți nevoie de o zi specială pentru a sărbători iubirea, Valentine's Day poate fi o ocazie foarte bună de a păși puțin în afara monotoniei cotidiene. Vă puteți impresiona reciproc cu mici atenții, plimbări în doi, gesturi tandre sau pur și simplu mai mult timp alocat activităților de cuplu. Dar cum vi se pare ideea de a împărtăși arome-pereche, parfumuri care să se completeze reciproc, fără efort, exact precum yin și yang? Va fi micul vostru secret!

Dintre toate ideile de cadouri de Ziua Îndrăgostiților noi ne-am ales două parfumuri marca Burberry, unul pentru ea și celalălalt pentru el, ambele relatând aceeași poveste, dar din perspective opuse.

Parfumurile Burberry Lodon vorbesc despre eleganță, rafinament londonez și tradiție, iar designul aparte poartă modelul emblematic al faimoasei case de modă. Notele clasice, atemporale se îmbină în mod armonios cu cele moderne și sofisticate rezultând două arome, ca două jumătăți inseparabile, gata să cucerească lumea cu puterea iubirii ce și-o împărtășesc necondiționat.

 

Apa de parfum Burberry London pentru femei este ca o declarație de dragoste, adorată de femeia romantică, dar totodata puternică și pentru care eleganța face parte din firescul personal. Descris ca o aromă florală, parfumul se deschide cu un buchet încântător de trandafiri și note citrice, după un timp iasomia, bujorul și gardenia completează notele de mijloc, pentru ca la final totul să se așeze pe o bază clasică de patchouli, mosc și lemn de santal.

Varianta masculină este una oriental-picantă, tipică bărbatului carismatic și manierat. Parfumul debutează cu o combinație echilibrată și revigorantă de lavandă, bargamotă și scorțișoară, captivează prin notele seducătoare de mimoză și piele, iar la sfârșit cucerește iremediabil cu acordurile sale de tutun și mușchi.

Aceasta a fost alegerea noastră, cadoul pe care l-am ales împreună bazându-ne strict pe descrieri și principalele acorduri ale celor două parfumuri. Din fericire, există foarte multe brand-uri / case de modă ce au adoptat ideea de parfum-pereche. Totul ține de preferințe și ocazie.

Pentru un cadou complet și original, Notino vă oferă și opțiunea de gravare a flaconului cu o scurtă declarație de dragoste, cu numele proprii, data la care v-ati cunoscut sau orice alt text vu caloare sentimentală pentru relația voastră. La sfârșit, toul poate fi împachetat atent într-o cutie deosebită, prin serviciul de ambalare cadou.

 

Voi sărbătoriți Ziua Îndrăgostiților / Dragobetele? 

Care este cea mai frumoasă amintire pe care o aveți legată de una dintre aceste ocazii?

Comentarii

  1. Da, sărbătorim, uneori ne luam cadouri mai scumpe, sau mai de buget depinde, stabilim inainte. Un parfum e binevenit mereu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Parfumurile Burbbery imi plac foarte mult, chiar de curand mi-am ales si eu acelasi parfum si imi place maxim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Un parfum bun e intotdeauna o buna dovada de iubire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ar fi foarte dragut sa avem parfumuri pereche. Amintirea cea mai frumoasa de Ziua Indragostitilor este cea a zilei petrecute in Florenta

    RăspundețiȘtergere
  5. Mereu faci poze atat de frumoase! Multumim de recomandari, imi place si mie sa ofer un parfum bun in luna iubirii. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mamei i-am luat cadou acest parfum Burberry si i-a placut. Pentru iubitul meu am pregatit altceva de pe Notino. Sunt curioasa cum e si parfumul pentru barbati!

    RăspundețiȘtergere
  7. Îmi place să sărbătoresc ambele evenimente. Bineînțeles, fără prea mare bătaie de cap.

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar sunt curioasa cum sunt aceste parfumuri. Iar ideea de a lua parfumuri in pereche mi se pare una foarte misto.

    RăspundețiȘtergere
  9. In fiecare an am sarbatorit chiar daca nu am facut ceva special , preferam sa iesim in oras. Asa marcam noi aceasta sarbatoare. De aceasta data nu stiu cum va fi. Cert este ca am deja un parfum pregatit ca sa-l ofer

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu