Cum poti obtine un bronz perfect fara expunere la soare?

Pielea catifelată și bronzată reprezintă accesoriul cel mai de preț al verii. Întrucât bronzul nu aduce niciun beneficiu medical real, ci mai degrabă unul estetic, recomandarea vehementă a dermatologilor este de a evita expunerea prelungită la soare. În acest caz, singura metodă viabilă de a obține nuanța ciocolatie mult dorită, fără compromisuri și în confortul propriei locuinței, este utilizarea unei creme / loțiuni / spray de tip autobronzant.

Care sunt beneficiile produselor autobronzante?
  • oferă un bronz rapid și de durată, cu condiția reaplicării la un interval de 2-3 zile;
  • aplicarea constantă și corespunzătoare (pe pielea curată și ușor exfoliată, cu atenție sporită pe zona coatelor și a genunchilor) asigură obținerea unei nuanțe uniforme, fără urme inestetice;
  • majoritatea cremelor autbronzante conțin și ingrediente hidratante și hrănitoare pentru o piele suplă și catifelată;
  • pot fi folosite în orice moment al anului.

Crema autobronzantă este micul meu secret și trucul la care apelez pentru a obține o piele ușor nuanțată și luminoasă. În vara anului trecut am descoperit loțiunea autobronzantă Cupuacu de la Ziaja și de atunci suntem de nedespărțit. Are o aromă gurmandă, de biscuiți cu cremă de vanilie, nuanțează treptat și natural, hidratează profund, se absoarbe rapid, nu pătează hainele, iar prețul este unul imbatabil. Conține unt de cupuacu (motivul mirosului absolut delicios), unt de shea, ulei de macadamia, ulei din semințe de bumbac și ulei din nuci braziliene, toate cu rol de hrănire și regenerare a pielii.

Înaine de fiecare aplicare folosesc un exfoliant ușor, tot de la Ziaja și mă asigur că acele zone mai aspre ale pielii (coate și genunchi) sunt perfect netede, pentru a evita petele inestetice. Aplicarea efectivă o realizez clasic, cu ajutorul palmelor, însă o metodă mai safe, prin care te poți asigura de obținerea unui bronz uniform este utilizarea unei mănuși speciale. Pielea se colorează gradual, iar primele rezultate sunt vizibile după aproximativ 4 ore. Reaplicarea o realizez la fiecare 2 zile pe timp de vară și la fiecare săptămână în anotimpul rece, însă, după preferințe, poate fi folosită lejer și zilnic.

Care este trucul tău pentru o piele ca de zeiță?

Preferi bronzul clasic sau pe cel sănătos, fără riscuri și efecte pe termen lung?

Comentarii

  1. Si mie imi plac produsele Ziaja dar autobronzante nu folosesc, prefer bronzul clasic, chiar daca am o piele foarte deschisa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am folosit niciodată autobronzante. Am o piele care se bronzează ușor, fără multă expunere la soare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Autobronzant nu am folosit niciodata. Ma bronzez repede si uniform.

    RăspundețiȘtergere
  4. Autobronzant nu am folosit niciodata. Ma bronzez repede si uniform.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am folosit acum ceva timp produse Ziaja si mi-au placut mult. Mi-a strarnit interesul acest produs.

    RăspundețiȘtergere
  6. Folosesc produse ziaja. Pe acesta încă nu mi l-am comandat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am mai folosit de ceva timp Ziaja si chiar sunt in cautarea unui autobronzant bun

    RăspundețiȘtergere
  8. La astfel de produse nu ma risc, merg pe o recomandare exacta. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  9. De la Ziaja am folosit si eu candva si chiar mi-a placut efectul !

    RăspundețiȘtergere
  10. Am folosit si eu un autobronzant spuma, dar parca s-a dus cam repede. Am sa folosesc si eu Ziaja si sper sa fie mai ok

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu