3 produse preferate de la Lancôme


De la farmecul indibutabil al parfumurilor sale franșuzești și până la linia de cosmetice și produse de îngrijire a pielii, Lancôme este unul dintre cele mai populare branduri din Europa, putem spune chiar și din lume. Printre produsele lor emblematice se numără: parfumurile Trésor și La Vie Este Belle, mascara Grandiôse, serul Génefique, fondul de ten Teint Idole și rujurile L'Absolu Rouge. Întotdeauna am cochetat cu ideea de a deține cel puțin un parfum Lancôme și măcar un produs de machiaj, poate chiar și unul din gama de îngrijire a pielii și în prezent, pot spune că am reușit să îmi alcătuiesc o mini-colecție, plus o idee clară asupra a ceea ce urmează să achiziționez în viitorul foarte apropiat.

Popularitatea parfumului La Vie Est Belle este indiscutabilă, acesta fiind și motivul principal pentru care au fost lansate ulterior și alte variante / reinterpretări ale acestuia. Acum mai bine de 5 ani am folosit până la ultima pulverizare varianta originală, însă din motive pe care nu mi le mai amintesc acum, am renunțat la ideea de a îl recumpăra. Anul acesta, după ce l-am testat din pură întămplare într-o parfumerie, m-au năpădit atât de multe amintiri fericite, încât am decis instant să îl cumpăr.

Întrucât mi-am dorit totuși ceva puțin diferit de varianta originală și fiindcă sunt o mare iubitoare de parfumuri puternice și persistente, cu siaj impunător am ales apa de parfum La Vie Est Belle Intensément. Lansată anul trecut, această nouă interpretare se aseamănă izbitor de tare cu cea inițială, doar cu o notă în plus pe scara intensității și a senzualității. Este o aromă profundă și îmbătătoare, potrivită mai degrabă în anotimpul rece. Buchetul de vârf este alcătuit din zmeură, bergamotă și piper roz, ulterior tranformându-se într-un amestec radiant de iasomie și floare de portocal, așezată pe o bază intensă de  iris, vanilie, patchouli și benzoină.
 

Din aceeași categorie, dar plasat undeva in top 5 preferate personale ale tuturor timpurilor se numără și fermecătorul Lancôme Trésor Midnight Rose. Primesc numeroase complimente atunci când îl port și are o persistență formidabilă pe poelea mea. Mi se pare povestea de dragoste perfectă dintre notele suculente zmeură și cele catifelate de trandafir, care se estompează treptat și lasă loc notelor de piper, iasomie, bujor și coază negre, pe o bază caldă de cedru, vanilie și mosc. Un parfum floral-fructat, de o senzualitate aparte, diafan și jucăuș în același timp, într-o sticluță în formă de nestemată ce îi surprinde perfect prețiozitatea.

O descoperire relativ recentă, dar în fond binevenită este aceea a fondului de ten Teint Idole Ultra Wear. De fapt, am testat prima dată o mostră a variantei Nude cu acoperire lejeră, care mi-a plăcut enorm. Ulterior, am primit într-o comandă Notino și o mostră a fondului de ten și astfel am ajuns la varianta travel size, urmând ca în viitorul imediat să achiziționez și pe cea full size.

Ce apreciez cel mai mult la acest fond de ten varietatea impresionantă de nuanțe, împărțită pe subtonuri reci, neutre și calde. Practic, este imposbil să nu găsești  culoarea potrivită, trebuie doar să îți cunoști foarte bine tonul și subtonul tenului. Are o acoperire foarte bună, se aplică impecabil, fără urme și fără a evidenția zonele uscate / ridate, se topește efectiv pe piele, arată surprinzător natural având în vedere gradul de acoperire și rezistă foarte bine pe parcursul zilei. Un aspect posibil deranjant poate fi parfumul puternic, care, din fericire, se estompează în timp.
 
 
Ce părere ai despre produsele Lancôme? 
Ai vreun preferat?

Comentarii