3 sfaturi de care sa tii cont atunci când alegi o lumanare parfumata

Care este primul gând care vei trece prin minte, imediat ce observă raftul cu lumânări parfumate? Vă spun eu și sunt convins că îmi veți da dreptate: primul instict este acela de a mirosi cât mai multe dintre ele și a le alege doar pe acelea care nu încântă simțurile sau nu trezesc amintiri dragi. Însă, alegerea unei lumânări parfumate se limitează la un singur criteriu și poate fi la fel de personală și importantă ca și alegerea parfumului-semnătură.


Spațiul activității îi este destinată

Înainte de a merge la cumpărături, ia în considerare camera în care vei așeza luminarea parfumată și mărimea spațiului . De exemplu, pentru baie este recomandat să optezi pentru arome revigorante și nu foarte puternic, care să vă inspire sentimentul de curat și spațiu aerisit. În acest scop, luminările cu parfum citric sau marin sunt alegerea ideală.

Dacă te gândești la o lumânare potrivită pentru birou sau spațiu de lucru, o combinație între parfumul relaxant de lavandă și cel energizant de lămâie te va ajuta să te relaxezi, dar să te concentrezi în timp. Lemon Lavander   de la Yankee Candle are fitil de bumbac, ambalaj de sticlă, mai multe variante de gramaj și o aromă discretă, dar persistentă. 

Pont : dacă plasezi lumina într-o cameră bine ventilată sau intens circulată (pe hol, de exemplu), parfumul va fi mai bine dispersat prin întregul cămin.


Proiecta

Aspectul și forma produsului sunt fel de important ca și aroma pe care aceasta o conferă camerei / sufrageriei / bucătăriei tale. Întra-devăr, scopul primordial al lumânării este acela de a crea o anumită atmosferă în încăpere, atunci când nu este aprinsă, ea devine pratic obiect de decor . Din fericire, avem de unde alege! Există câte un design pentru fiecare gust și buget în parte: ambalaj din sticlă transparentă sau colorată, simple sau cu model sugestiv, lumânari ce se pot așeza în suporturi dedicate sau lămpi pentru aromaterapie etc. 

Preferatele mele au fos dintotdeauna tartele de la Yankee Candle . Au un design simpatic, care îmi amintesc chiar de tarte din cofetării și deși, la prima vedere, par destul de mici, au un timp de ardere rezonabil, suficient cât să îi dai seama dacă merită să investești în gramaje mai generoase. 


Parfum

Într-un final, factorul decisiv este reprezentat de preferința personală în materie de arome. Poate că parfumul de lavandă ajută la relaxarea minții și a corpului și are efect dovedit în creșterea calității somnului, însă dacă ție personal îți displace, atunci cu siguranță vei dori să te orientezi către alte variante.

Există 4 categorii generale de arome , din care suntem tentați să alegem și acelea sunt: ​​florale, fresh, lemnoase și exotice. De regulă, optăm întodeauna pentru parfumurile ce nu induc instant sau stare de bine, nu destind, corespund unui anumit anotimp / moment al anului sau nu poartă imaginar pe tărâmul amintirilor dragi.

De exemplu, am o mare slăbiciune pentru orice lumânare cu temă crăciunistică, dar și pentru cele exotice, ce readuce viața vacanțele la mare, combinația aceea inconfundabilă de loțiune de plajă, sare și nisip.


Care este ultima lumânare parfumată cumpărată?
Care este preferata ta?



Cu drag,


semnătură

Comentarii

  1. Eu nu am mai cumparat demult lumanari parfumate dar am vazut cateva in Pepco care mi-au placut.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am cumpărat una foarte faina de la air wick botanica, miroase genial

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador lumanarile parfumate, le aprind la munca sau acasa seara cand ma relaxez! Lumanarile parfumate de la Yankee sunt top!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yankee Candle sunt cele mai faine lumânări parfumate pe care le-am avut. Acum îmi iau de la o prietenă,care face niște minunății.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am multe lumânări preferate de la Yankee Candle. Cele dulci mă încântă mereu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Super sfaturile citite la tine. Eu pana acum m-am folosit doar de lumanarile primite cadou, insa nu mai am mult pana ajung sa imi cumpar si eu. ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Țin cont de parfum, dar și de culoarea lumânărilor. Am un material foarte interesant de utilizare a lumânărilor parfumate. Mulțumesc pentru sfaturi!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac cele de la Yankee, iubesc aroma de lavandă, vanilie. 😊 😊

    RăspundețiȘtergere
  9. Cea mai proaspătă e din ceară de soia cu aromă de lavandă.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am cumparat si eu recent cateva lumanari parfumate geniale. Sunt din ceara de soia si au niste combinatii de arome de vis

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu