Sweet surprise from Yves Rocher ! ❤

De-a lungul timpului am rasfoit numeroase brosuri Yves Rocher si nu de putin ori am fost tentata sa comand atat pentru a beneficia de oferta asigurata noilor clienti cat si pentru a testa produsele acestei marci. Si totusi, abia acum 1 saptmana m-am decis sa plasez o comanda telefonica iar astazi am si primit coletul. 

Produsele comandate : 


  • Gel de dus Jardins du Monde cu aroma de portocale - Miroase a bomboane cu aroma de portocala, este pur si simplu 'delicios' !
  • Lotiune de corp Fruits de Noel cu aroma de portocala & migdala - Ador mirosul de portocale in ajunul sarbatorilor, iar aceasta lotiune impreuna cu gelul de dus ma vor transforma intro veritabila portocala.❤
  • Crema pentru fata Anti-oboseala - Hmm...o voi supune unui test incepand de maine.
  • Apa de parfum Comme une Evidence - O aroma feminina si sofisticata pe care pur si simplu o ador ! Tocmai am introdus acest parfum in Top 3 parfumuri preferate de mine .
  • Gloss Couleurs Nature , nuanta Roz auriu - Imi place mult consistenta usor cremoasa si totusi usoara a acestui gloss, plus ca are un aplicator foarte moale si un miros foarte placut.
Ultimele 2 produse, apa de parfum si gloss-ul, au fost primite cadou din partea Yves Rocher in semn de multumire pentru plasarea primei comenzi si pentru acceptul oferit de a face parte din portofoliul lor de clienti.

Voi ce parere aveti despre produsele Yves Rocher ?
Eu deja ma gandesc sa mai plasez o comanda intrucat as dori sa incerc produsele lor de machiaj si gelurile de dus nectar !

Comentarii