My new love - produsele handmade by Handmade Sister♥

Desi auzisem de ceva timp despre produsele de beauty handmade, nu am avut niciodata ocazia sa incerc unul, sau poate nici curajul sa cumpar. Norocul meu a venit din partea lui Handmade Sister care mi-a trimis cateva produse cu adevarat minunate, facute de manutele ei si imbogatite cu ingrediente naturale dintre cele mai benefice pentru piele.
M-am indragostit instantaneu si iremediabil de ambalaj, de ingrediente si de efectul resimtit de la prima utilizare.
create your own banner at mybannermaker.com! 

Sa va prezint bunatatile primite ieri si primele impresii asupra lor : 


1. Crema de corp Mousse au chocolat - are o aroma delicioasa de ciocolata si o consistenta care ma poarta cu gandul la prajiturile cu ciocolata ale mamei. Vestea buna este ca mirosul de ciocolata persista si pe piele. 
2. Demachiant bland pentru fata si ochi - prima sa utilizare mi-a lasat o impresie foarte buna. Este cu adevarat bland si curata tot machiajul.
3. Crema hidratanta cocos-catina ( ten uscat/sesnsibil ) - Inca nu am avut ocazia sa o folosesc dar avand in vedere ingredientele sale naturale si tenul meu uscat si sesnbil, este posibil sa faca minuni cu tenul meu.
4. Balsamul de buze Shiny Bee - mi se pare perfect pentru buzele mele uscate . De la prima aplicare am observat o imbunatatire a aspectului acestora.

Voi revenii cu pareri clare asupra fiecarui produs in parte !

Comentarii