Giveaway by SophistiCat ♥

Long time no see !!!
În sfârșit am parte de puțină liniște având în vedere ca sesiunea a luat sfârșit și a mai ramas doar licența si examenul grilă și gataaaaaa facultatea. Desigur, preocuparea mea primordială este acum finalizarea lucrării de licență care are la bază o cercetare prinvind motivațiile studiului și șansele de reușită profesională la nivelul tinerilor din România. De ce vă spun acest lucru? Ei bine, fiindcă nu am reușit să adun suficiente răspunsuri am decis să vă ofer un mic stimulent, o mică recompensă în cazul în care decideți să mă ajutați cu acest mic și interesant chestionar .
Așadar, voi organiza un little giveaway în semn de mulțumire pentru cei ce vor avea bunăvoința de a îmi oferi un mic ajutor în acest demers academic.
!!!!! Condiția esențială este să fiți încă studenți la Facultate sau Master !!!!!
Premiul constă în 3 produse și anume :
  • Fard de obraz Avon, nuanța Soft Plum ;
  • Ruj Avon Colordisiac, nuanța Can''t resist coral ;
  • Ojă Avon în nuanța Vivid Violet.
Reguli obligatorii :

1. Să mă urmăriți prin GFC.
2. Să dați SHARE acestei postări.
3. SĂ FIȚI ÎNCĂ STUDENȚI LA FACULTATE SAU MASTER !!!
4. Să completați chestionarul de mai jos ( toate întrebările sunt obligatorii ! ).
5. Să lasați un comentariu la această postare cu numele cu care ați completat chestionarul și link-ul către share-ul dvs. .

Termen : 9 Iunie - 17 Iunie.

Câștigătorul va fi ales cu ajutorul Random.org !!!

Comentarii