Summer Wishlist - Part I

Țin să menționez că această postare prezintă doar o parte dintre produsele pe care mi le doresc în această vară . M-am axat mai mult pe produse de îngrijire întrucât machiajul cu tot alaiul său de farduri, corectoare, fonduri de ten, pensule etc. nu reprezintă punctul meu forte.


Cele 2 palete Sleek – Bad Girl & Au Naturel - mi le doresc de când lumea și pământul și nu cred că mai rezist mult tentației și mi le comand. Este un fel de conflict interior între rațional și emoțional. Rațional, fiindcă deja am sufieciente palete de farduri pe care oricum nu le prea folosesc și emoțional, întrucât îmi plac enorm și mă simt bine numai să le știu acolo chiar dacă nu le folosesc zilnic.
Presupun că ați obervat că am inclus 3 creme de față în wishlist și evident va trenui să aleg una chiar dacă , IAR!, mi le doresc pe toate. Voi ce îmi recomandați ?  Vichy Aqualia Thermal, Oxyance sau Apivita Aqua Vita ?
Demachiant blândpentru față și ochi de la Handmade Sister – l-am primit pentru testare și acum am devenit dependentă de el. Este THE BEST !
Șamponul Apivita pentru păr gras la rădăcină și uscat la vârfuri este exact ceea ce caut de o bună bucată de timp. Așadar, după ce termin Klorane, trec sigur la Apivita !
Exfoliant pentru corp de la Oriflame – perfect de utilizat înainte de plecarea la mare pentru asigurarea unui bronz uniform.

Comentarii