Top 6 favourite bijoux♥♥♥

În primul rând îi mulțumesc Stefaniei Petcu, întrucât ea mi-a dat această idee interesantă de a posta un mic top al bijuteriilor preferate la acest moment.  Vă anunț anticipat că sunt înnebunită după inimioare, așa că nu vă mirați că peste 60% dintre bijuterii sunt sub formă de inimă.
6.  Brățară Roman Style
Am cumpărat-o de la Avon anul trecut, este placată cu argint și ador să o port vara pe pielea perfect bronzată.

5. Inelul Corinne de la Avon
Îl iubesc în special pentru faptul că are fundă și visam la un astfel de inel de ceva timp. Este oversized.
4.  Brățări NoName
Îmi place în mod desoebit brățata cu dantelă în nuanța apricot. La fel, prefer să le port mai mult pe anotimpul călduros.
3. Brățară Avon
Încă o brățară dragă mie achiziționată de la Avon și placată cu aur. Sincer, am cumpărat-o mai mult pentru cele 2 accesorii și urmează să completez brățara cu un accesoriu în formă de cheiță din aceeași gamă .
2. Cercei Guess
I-am primit cadou și pot să spun că îi ador nespus de mult. Evident, sunt în formă de inimioară.
1. Cerceii mei de zi cu zi
Desigur, v-am prezentat doar 3 dintre perechile mele preferate. În orice caz, prefer cerceii de acest tip în detrimentul celor lungi care îi port mai rar. Mi se spune că doar aceștia mă avantajează însă, sincer vorbind, adevărul este undeva la mijloc.

Care dintre bijuterii vă încântă cel mai mult ?

Comentarii