Pink Box Februarie + Cod de reducere pentru Pink Box

    Anuntata ca fiind una dintre cele mai surprinzatoare cutii de pana acum, Pink Box de Februarie s-a ridicat, din punctul meu de vedere, la nivelul asteptarilor. Initial am tot ezitat sa comand aceasta cutie roz din cauza scepticismului cu care a fost tratata de multe bloggerite dar dupa experienta cu Blue Box ( iubitul meu a fost incantat de surpriza ) am decis sa imi iau inima in dinti si sa comand din prima tura, fie ce-o fi..
Adevarul este ca am stricat putin surpriza, azi la munca nu am rezistat si am intrat repede pe pagina de Facebook Pink Box unde deja cineva postase continutul cutiutei.

     Cu curierul in schimb am avut o mica experienta neplacuta, de altfel nu este prima data cand cei de la Urgent Curier isi dau cu stangul in dreptul. Am primit mesaj dimineata pe la 9 AM ca pana la ora 4 PM voi fi contactata pentru a mi se livra un colet . Stiam despre ce este vorba si am asteptat. S-a facut ora 3 PM si coletul cu pricina nu mai ajungea asa ca am decis sa-i sun eu : "Buna ziua, am primit mesaj ca am un colet la dvs. bla bla bla... " , la care curierul "Tocmai acum vroiam sa va sun !" ...nu mai spune... Evident, nefiind acasa l-am rugat sa vina la o alta adresa si m-a refuzat ( singurul curier care m-a refuzat cand i-am spus ca nu sunt acasa si nu ajung decat dupa 6 PM ) . Hai fie, ma duc eu dupa el la sediu dar data viitoare nu mai accept un "NU".
Continutul este urmatorul :

1. Ser cu extract de caviar, recomandat incepand cu varsta de 25 de ani – FULL SIZE – 30 ml – 105 Lei
2. Crema pentru ingrijirea buzelor cu unt de shea, ceruri vegetale sin floarea soarelui, Jojoba si Mimosa. Nu contine conservanti si este placut parfumat . – FULL SIZE – 33 Lei
3. Antiperspirant Prespirex ce  reduce iritarea asociata cu expunerea la clorura de aluminiu din antiperspirantele din comert – MINI SIZE – 5 ml – 11. 78 Lei  (Full Size = 58.9 Lei)
4. Set de 6 infuzii aromate de ceai sub forma de piramida - FULL SIZE - 40 Lei
5. Mostra Beyonce NYC Pulse - prea dulce pentru mine - MINI SIZE - 5 ml - 15.4 Lei (Full Size = 154 Lei) - No photo for this one, I got bored :P .
TOTAL=165,18 LEI

Daca nu mai rezistati tentatiei de a comanda Pink Box, puteti folosi CODUL DE REDUCERE "pinkroxyfoxy" si veti beneficia de o reducere de 1 Leu la cutiuta roz ( nu foarte mare, dar every penny counts ) . 

Astept impresiile voastre viitoare despre Pink Box !

Comentarii