Prima comanda ELF


Weekend-ul care a trecut cei de la ELF au avut 25% reducere la foarte multe produse din gama Essential, Studio si Mineral, reducere de care am decis să profit pentru a plasa prima mea comandă la ei. 

Totul a decurs nomral si rapid, sâmbătă am plasat comanda și astăză a și ajuns la mine in perfectă siguranță. Am ales transportul prin curier fiindcă a fost doar 10 lei.
 Iată și comanda :
- Powder Brush - am citit review-uri foarte bune, inclusiv pe beautypedia . Preț cu reducere aplicată : 16,50 Lei ;
- Pudră matifiantă translucidă . Preț cu reducere aplicată : 16,50 Lei ;
- Set Mineral Booster & Brush . Preț set cu reducere aplicată : 24 Lei ;
- Kit pentru imperfecțiuni ( Mineral Blemish Powder & Brush ) . Preț set cu reducere aplicată : 24 Lei ;
- Mascara transparentă pentru gene și sprâncene - o voi folosi numai pentru sprâncene. Preț cu reducere aplicată : 6,50 Lei ;
- All over colorstick - l-am primit cadou de la Elf Cosmetics.

Am cumpărat toate aceste produse luând în considerare în proporție de 90% recomandările de pe minunatul beautypedia. Restul de 10% a fost pură curiozitate de a încerca produsele Elf. Ca primă impresie nu vă pot spune decât că sunt mulțumită de toate produsele în afară de cele 2 pensule din seturi care mi se par necalitative. Le dau totuși o șansă.


Comentarii