Machiaj complet cu doar 100 de lei

Având în vedere că în viaţa de zi cu zi nu am reuşit niciodată să mă încadrez în bugetul de 100 de lei cu produsele de make-up, poate şi datorită faptului că nu se termină toate în acelaşi timp, ideea Darei mi se pare o provocare şi un exerciţiu de pus în practică pe viitor. Poate aşa voi reuşi să împac casa cu masa, să arăt decent şi în acelaşi timp să economisesc şi câţiva bănuţi.

Varianta propusă de mine conţine 4 produse încercate în trecut sau pe care le folosesc şi în prezent. Cred că sunt singura care nu a inclus niciun produs de buze, însă recunosc că nici balsam nu prea folosesc. Ruj, destul de rar. That's me!

1. Fond de ten Rimmel London Wake Me Up - pe baza experienţei din trecut pot afirma că are un grad de acoperire mic spre mediu, luminează, are SPF 15 şi se întinde foarte uşor şi fără pensulă.

2. Rimel Master Curl Oriflame - l-am recomandat în postări anterioare şi continui să îl recomand, nu numai datorită preţului rezonabil, cât mai ales datorită faptului că genele par mai dese şi sunt frumos curbate.

3. Corector Illuskin Oriflame - prima dată încercat luna trecută, de atunci îl folosesc zilnic şi îl voi recumpăra cu siguranţă. La 13 lei ( la reducere ), eu zic că merită măcar încercat.

4. Blush L'Oreal - este cel mai scump din listă, dar dintre toate blush-urile încercate până acum acesta este preferatul meu. Mai exact, vorbim de nuanţa 115, True Rose.

Total: 94 Lei

 Mulţumesc Dara!

Vă invit şi pe voi să vă daţi cu părerea cu privire la ce ar cuprinde un machiaj complet care să nu depăşească 100 lei.

Comentarii