[ Shopping ]: Comanda de pe Meli Melo

La mulți ani cu întârziere, dragii mei!
Am revenit cu forțe proaspete și idei noi pentru 2015. Sper, la fel ca voi toți, ca anul acesta să fie unul mai bun și mai liniștit ca precedentul.

Revenind la ceea ce mi-am propus de fapt să vă povestesc în cadrul acestei postări, vă anunț că a început oficial sezonul reducerilor și că este nebunie prin magazine, în special în cele de îmbrăcăminte. Dar fiindcă este mult mai comod shopping-ul online și fiindcă aveam nevoie de puțină relaxare la muncă, am comandat câteva „mărunțișuri” de pe melimelo.ro, unde încă mai puteți găsi produse selecționate cu 50% reducere. Comanda a fost plasată Joi, în data de 08.01.2015 și fiindcă am solicitat livrarea după data de 12.01, cei de la Meli Melo mi-au respectat cerința și coletul a intrat în posesia mea pe 13.01.


Comanda constă din următoarele:
- un colier superb redus de la 59.99 Lei la 29.99 Lei;
- un portofel negru multi-compartimentat redus de la 49.99 Lei la 24.99 Lei;
- căciulă cu moț într-o nuanță plăcută de roz prăfuit redusă de la 39.99 Lei la 19.99Lei;
- mănuși negre cu blăniță redusă e la 59.99 Lei la 29.99 Lei.

Acestea fiind spuse, eu cred că am fost destul de cuminte având în vedere că am găsit o sumedenie de coliere superbe și mai nou au introdus și gențile la reducere.

* Nu mă încântă nici pe mine calitatea pozei, voi remedia situația pe viitor.

Vă tentează reducerile din acest sezon? Dacă da, care? Mai am ceva bani la pușculiță și nu aș vrea să îi mai țin mult acolo.

Comentarii