Review: Lioele A.C. Control Toner

Vreau să vă vorbesc astăzi despre prima mea experiență, care a fost și una pozitivă, cu un produs Lioele. După cum vă povesteam pe la începutul lunii Ianuarie, cei de la Makeup Shop Roamnia mi-au făcut o surpriză de început de an și mi-au trimis, pe lângă tonerul pe care vi-l prezint astăzi, câteva mostre și cea mai tare și drăguță agendă ever, pe care o folosesc acum pe post de wedding planner ( da, mă mărit! ).  Să trecem la treabă!


Descrierea producătorului:

Lioele A.C. Control Toner Trouble Hunter este soluția ideală de tonifiere a tenului și care ajută în același timp la cntrolul producției de sebum, menținând pielea curată și hidratată. Conține extract de Pinebark, care este un foarte bun antioxidant și extract de alge marine, care calmează și reduce roșeața pielii. Tonerul are proprietăți antiîmbătrânire și efect antimicrobian. protejează și menține achilibrul natural al pielii.

Este recomandat următoarelor tipuri de ten:
- ten gras;
- ten mixt;
- ten predispus la apariția acneei și a punctelor negre.

Ingrediente:


Ce iubesc la acest produs:

- ambalajul este extrem de simpatic și feminin, aș spune. Modalitatea de dozare este complet igienică, pur și simplu ai nevoie de câteva pufuri pe o dischetă demachiantă;
- fiindcă simțeam nevoia de un toner încă de când cel de la PC s-a terminat, acesta a venit fix la țanc și imediat și-a găsit un loc în rutina mea de îngrijire a tenului. Îl folosesc dimineața și uneori și seara în funcție de cheful de la ora respectivă;
- imediat după aplicare simt o ușoară senzație de răcorire, ca o adiere proaspătă;
- are un parfum puțin înțepător, de medicament cred, dar care nu mă deranjează deloc;
- se absoarbe în doi timp și lasă tenul fin, tonifiat și pregătit de aplicarea cremei hidratante;
- nu am observat rezultate notabile cu privire la proprietățile antiîmbătrânire menționate de  producător, dar pot afirma că îmi calmează roșeața pielii, în special seara după demachiere.


Ce mă deranjează:

- aș fi preferat totuși ca acest toner să nu conțină parfum.

Concluzii

Deși produsele Lioele mi-au fost total străine până acum, o dată cu acest toner și BB Cream-ul, pe care l-am încercat prin intermediul mostrei primite m-au ajutat să îmi formez o părere chiar foarte bună despre acestea.Vi le recomand cu drag.

Detalii generale:

Produs: Lioele A.C. Control Toner Trouble Hunter
Cantitate: 100 ml
Preț: 65 de lei
Nota:8.5/10

Comentarii