[ Mini-review ]: Lotiune de corp sub dus de la Nivea




Ce faci când mai ai 30 de minute la dispoziție pentru duș, machiaj și alegerea ținutei? Personal, mă regăsesc foarte des în această situație. Pur și simplu nu sunt un om al dimineților și deși telefonul meu are alarma setată la interval de 5 minute, somnul este mult prea dulce și uite așa ora 7:30 devine ora 8:00. Fiindcă sunt conștientă de faptul că întârzierea este inadmisibilă îmi pregătesc ținuta de seara, machiajul se rezumă la fond de ten, rimel, blush, iluminator și un balsam, iar la capitolul duș optez pentru un gel cu aromă revigorantă și pentru loțiunea de corp sub duș de la Nivea.

În mod normal, o cremuire completă îmi consumă cel puțin 2 minute, plus alte 4-5 minute în care aștept ca loțiunea/crema să pătrundă în piele. Ori 7 minute din cele 30 pe care le am la dispoziție pentru pregătire înseamnă foarte mult și este echivalent unui interval pe care îl pot dedica aranjării părului. Astfel am descoperit eu  cât de eficientă și utilă este o loțiune de corp sub duș.

Pe lângă mirosul specific Nivea, pe care l-am iubit dintotdeauna, loțiunea are o consistență densă, de unt de corp aș zice. Se întinde repede și ușor, se clătește imediat și lasă în urmă o piele catifelată, învăluită într-o aromă plăcută specifică. Mă îmbrac imediat și trec de urgență la machiaj. De regulă, reușesc să ies pe ușă la fix 8:30, poate 8:32, niciodată mai tâtziu de 8:35.



Într-adevăr, nicio loțiune de corp sub duș din lume nu poate înlocui hidratarea de după o cremuire completă. Dar pentru dușuri rapide și oameni întârziați, aceasta este soluția! Singurul inconvenient ar fi că fiind atât de alunecoasă, mi se întâmplă să fac adevărate numere de acrobație și echilibristică sau să nu mai pot scoate loțiunea din tub. Aș fi preferat o pompă pentru dozare, dar întotdeauna este loc de mai bine și cei de la Nivea mi se  par foarte atenți la cerințele consumatorilor.

O puteți găsi în toate marile hypermarketuri și  în magazinele DM ( chiar la ofertă ).

Acum că actualul tub este pe terminate, mi-am orientat atenția către varianta pentru fermitate cu particule de Q10, pe care am zărit-o în magazinele DM la 11.99 lei. 


Voi ați încercat până acum o loțiune de corp sub duș?


Comentarii