[ Tag ]: I love drugstore makeup


Nu sunt o mare amatoare de lepșe, însă ideea acesteia mi-a captat atenția. De ce? Fiindcă majoritatea produselor pe care le folosesc sunt drugstore. Sunt de părere că singurele produse în care se merită să investesc sunt cele pentru îngrijirea tenului. La acest capitol nu mă sfiesc să scot din portofel 200 de lei pentru o cremă sau un tratament bine formulat, cu ingrediente cell communicating.


1. What is your favorite drugstore makeup brand overall?

Mă văd nevoită să menționez două brand-uri, poate chiar trei, însă mă voi limita doar la cele din portofoliul cărora dețin cele mai multe produse în momentul de față și anume: L'Oreal pentrtu rimel și fond de ten ( mă folosesc în prezent de Infallible, dar mai am și Perfect Match și Lumi Magique ) și Sleek pentru farduri și iluminator ( portfardul meu se laudă cu 2 iluminatoare Sleek Glo în nuanța Gold Digga și Bronze Baby ).

2. What are your favorite face, cheek and lip product?

L-am menționat și în această postare și îi sunt fidelă încă de anul trecut. Mă refer, desigur, la fondul de ten L'Oreal Infallible 24h. Îndrăznesc chiar să îl includ la categoria celor mai bune produse drugstore pe care le-am încercat până acum. Pentru obraji, în mod surprinzător, am descoperit blush-ul Baked de la Elf. Este cel căruia inițial nu i-am dat nicio șansă, acum îl folosesc aproape zilnic. Pentru buze nu este necesar să mă gândesc prea mult. Nu sunt o iubitoare de rujuri sau gloss-uri, dar în ultimele zile am devenit obsedată de rujul Rouge Edition Velvet de la Bourjois în nuanța Pink Pong. 

3. Least favorite product?


Eyeliner-ul Scandaleyes de la Rimmel London reprezintă un exemplu elocvent al zicalei "Graba strică treaba". L-am luat în grabă, la prima folosire am fost extrem de încântată de rezultat, dar la a doua tentativă am fost surprinsă în mod neplăcut de un eyeliner uscat.

4. What is the best makeup bargain?

Cea mai bună afacere pe care am făcut-o a fost atunci când a achiziționat pudra matifiantă Healthy Balance de la Bourjois pentru doar 32 de lei.

5. What is your favorite underdog product?

Concealer-ul Illuskin de la Oriflame merită toată atenția în acest caz. Îl folosesc de fiecare dată când am nevoie de un plus de acoperire și luminozitate în zona de sub ochi.

6. A drugstore product that is overpriced.

Produsele de la Nyx, în special fardurile mi se par prăfoase.

7. Show your best drugstore dupe.

Cele două iluminatoare de la Sleek Glo, pe care le-am menționat și anterior, mi se par un dupe excelent pentru iluminatoarele Bobbi Brown Shimmer Brick.


8. Drugstore product that isn't worth the hype? ( aproape să ratez această ultimă întrebare )

L-am văzut adeseori menționat și lăudat în rândul bloggerițelor. Este vorba despre creionul Supershock de la Avon. Nu mi se pare mare scofală. Este atât de moale încât mi s-a rupt la a doua sau a 3-a folosire, se ascute cu chiu, cu vai din același motiv și nu rezistă deloc.

Acum este rândul vostru să îmi menționați produsele voastre drugstore preferate.



Comentarii