Review: Exfoliantul Derma E Microdermabrasion Scrub

 Bine ați venit sau revenit pe blog!

Fiindcă nu sunt adepta urărilor pompoase, o să vă doresc doar ca noul an să vă aducă tot ceea ce vă doriți, să nu vă năruiască speranțele și să vi se îndeplinească cea mai arzătoare dorință.

Prima postare pe 2018 este despre un exfoliant mecanic destul de apreciat în afară. Afirm acest lucru bazându-mă pe părerile vizualizate atât pe site-ul oficial Derma E, cât și pe iHerb. Cu toate acestea, este un produs care a stârnit și păreri contradictorii, datorită conținutului de parfum și uleiuri esențiale și a faptului că este un exfoliant mecanic cu potențial iritant pentru ten. Dar vă invit să citiți și părerea mea și cum am ales să folosesc acest produs.


Descrierea oficială a scrub-ului Derma E:

-  Veți observa o îmbunătățire instantă a aspectului pielii utilizând acest scrub pentru față multipremiat, delicat și în același timp extrem de eficient.
-  Această formulă perfectă folosește un amestec special de cristale incluzând sare de la Marea Moartă și sare vulcanică pentru îndepărtarea celulelor moarte de la suprafața pielii și pentru diminuarea liniilor fine ale feței, ridurilor și cicatricilor lăsate de acnee, absoarbe uleiurile excesive ale tenului.  
-  Îmbogățită cu astringenți naturali precum lămâie verde (lime) și coajă de lămâie, alături de antioxidanții obținuți din semințe de struguri și vitamina E, acest tratament performant redefineste textura pielii conferindu-i un aspect catifelat, moale și sănătos.  
-  Poate deasemenea fi folosit și pe mâini, coate, genunchi, călcâie sau orice parte a corpului care necesită un aspect catifelat și sănătos.  
-  Ideal pentru persoanele care doresc rezultate imediate, exact ca la un tratament efectuat într-un salon cosmetic, dar obținut în intimitatea propriei case.  
-  Important: amestecul de cristale utilizat în acest produs este o structură moleculară densă care nu poate fi absorbită în piele.  
-  Este 100% vegan, nu a fost testat pe animale, nu conține parabeni, sulfați, ulei mineral, lanolină, gluten sau organisme modificate genetic

Mod de utilizare:

Utilizați scrubul de două ori pe săptămâna. Aplicați pe pielea udă. Masați ușor zonele curățate prin mișcări circulare timp de 1 minut. Pentru pielea sensibilă se recomandă un masaj cât mai ușor. Clătiți cu apa călduță. Uscați.  

Ingrediente:

Purified Water (Aqua), Stearyl Alcohol, Stearic Acid, Glyceryl Stearate Citrate, Alumina, Citrus Aurantifolia (Lime) Essential Oil, Carrageenan (Irish Moss), Magnesium Oxide (Dead Sea Salt), Citrus Limon (Lemon) Essential Oil, Citrus Sinensis (Sweet Orange) Essential Oil, Hydrated Aluminum Silicate (Kaolin Clay), Tocopheryl Acetate (Vitamin E), Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Volcanic Sand (Pumice), Organic Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil* (.1%), Glycerin, Glyceryl Stearate SE, Potassium Cetyl Phosphate, Xanthan Gum, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.


Părerea mea despre exfoliantul Derma E:

Primul lucru pe care l-am sesizat la acest exfoliant a fost parfumul fin de lămâie. Din păcate, oricât de plăcut ar fi acesta, este binecunoscut atât potențialul iritant al parfumului, cât și al conținutului de ulei esențial de lămâie, fapt pentru care este recomandat să evit[m folosirea acestor produse pe termen lung. Partea bună este că scrub-ul Derma E poate fi folosit cu succes și pe corp, în special pe mâini, coate, genunchi, călcâie sau oricare altă zonă cu piele aspră și uscată. Este minunat pentru catifelare și netezire.

Utilizare și rezultate. După ce am urmat pașii specifici curățării tenului, am umezit tenul in zona bărbiei, a nasului și a frunții (zone unde îmi apar de regulă coșuri) și folosind o pensulă specială pentru măști și tratamente faciale, am aplicat exfoliantul și l-am masat prin mișcări circulare extrem de fine. Pentru prima utilizare am ales să masez doar pentru 30 de secunde, tenul meu nefiind obișnuit cu exfolianții mecanici. Am clătit din abundență cu apă călduță și am tapotat ușor fața cu un prosop moale și curat. Senzația imediată este de revigorare, netezire și catifelare la superlativ, fără senzația de piele care strânge. Nu am simțit că zgârie tenul și nici l-a iritat, pe moment. Încântată de rezultat, am aplicat exfoliantul și pe mâini și coate și efectul a fost același.


Exfoliantul Derma E Microdermabrasion are consistența unei paste cu particule abrazive extrem de mici și de fine. Se recoamandă utilizarea lui de maxim 2 ori pe săptămână, dar eu am considerat suficientă o singură aplicare la două săptămâni pentru tenul meu. Pe corp poate fi folosit lejer precum este recomandat de către producător. Este ideal pentru pregătirea pielii corpului înainte de aplicarea autobronzantului, îndepărtând eficient celulele moarte și netezind zonele cu piele aspră și îngroșată.

Încă  de când l-am primit, nu mă mai satur să îl folosesc pe corp și ocazional, pe ten. Pe termen lung, am observat o îmbunătățire considerabilă a aspectului pielii de pe mâini, coate și genunchi. Scrub-ul acesta va fi excelent pe timpul verii! Cât despre ten, sunt extrem de încântată de rezultatul imediat obținut în urma folosirii exfoliantului. Am observat și că a doua zi totul, de la ser, protecție solară și până la fond de ten, se întinde și așează mult mai bine pe ten.

Cantitatea de 56g este suficientă pentru o perioadă îndelungată de timp având în vedere că se recomandă a fi aplicat local. 


Unde putem găsi exfoliantul Derma E Microdermabrasion Scrub?

Exfoliantul poate fi comandat de pe site-ul dermae.ro, unde puteți găsi și alte produse ale aceluiași producător.

Concluzii:

(+) revigorează și catifelează tenul
(+) conferă luminozitate
(+) îndepărtează eficient celulele moarte de la suprafața pielii
(+) ideal și pentru mâini, coate, genunchi și călcâie
(+) netezește zonele de pe corp cu piele aspră și îngroșată
(+) cantitate

(-) parfumul
(-) conținutul de uleiuri esențiale de lămâie

Vă recomand să utilizați acest scrub cu măsură și moderație pentru exfolierea tenului. Pentru corp este excelent!

Comentarii