Buze seducătoare cu rujul Absolut Mat de la Yves Rocher + câștigătoare


Cum ar arăta în viziunea mea o ținută pentru o „ieșeală” de Valentine s Day? O pereche de jeans skinny, un tricou alb basic cu un cardigan roz pudrat pe deasupra, totul completat de un make-up discret al ochilor, dar accesorizat cu un ruj îndrăzneț care să te scoată din zona ta de confort. Cam așa văd eu ținuta potrivită pentru un date, o ieșire la cinema sau poate o ciocolată caldă într-un pub sau oriunde vă imaginați voi că veți merge, doar să fie un timp petrecut în doi.

Și fiindcă am menționat rujul ca element definitoriu al ținutei de ziua îndrăgostelii, Yves Rocher a lansat la începutul acestei luni rujul Absolut Mat ce conține 8 nuanțe absolut seducătoare și foarte intense. Formula este îmbogățită cu ulei regenerator de camelie, nu conține silicon și nici parabeni și promite o senzație de confort și rezistență îndelungată, fără să usuce buzele.

Fiecare baton de ruj are un gramaj generos de 3.7g și un ambalaj auriu, de plastic, dar elegant și foarte fin. Prima nuanță testată de mine a fost 157, fiindcă speram să fie un mov nu atât de intens. Vă pot spune că este foarte pigmentat, aspectul mi se pare unul semi-mat, se simte foarte confortabil pe buze și rezistă destul de bine comparativ cu un ruj cremos. Un alt lucru care îmi place foarte tare este aroma lor vanilată, probabil una specifică rujurilor Yves Rocher. Le puteți comanda online pe site-ul ocifial, unde le găsiți cu 54 de lei, sau poate cunoașteți pe cineva care se ocupă de comenzi și vă poate ajuta.

Dintre cele opt rujuri, preferatele mele sunt și 155 și 156, fiindcă mi se pare că rozul de potrivește cel mai bine tenului meu deschis cu subton cald. Acestea sunt de altfel și nuanțele pe care am decis să le păstrez pentru mine. Mi-ar fi plăcut totuși să găsesc în colecție și câteva variante mai puțin intense, un nude rozaliu sau poate un mov prăfuit.

Vă reamintesc că astăzi este ultima zi când vă mai puteți înscrie la cele două giveaway-uri desfășurate pe Facebook și Instagram. Vă dau ocazia să puneți mânuțele pe trei rujuri Absolut Mat. Așa că, ce mai așteptați?

Sunt curioasă care dintre cele opt rujuri Absolut Mat considerați că vi s-ar potrivi cel mai bine?

UPDATE!

Precum am menționat și în postarea de prezentare a giveaway-ului de pe Facebook, câștigătoarea concursului a fost aleasă pe baza originalității răspunsului și este vorba despre Miruna Maftei. Draga mea, îți ulțumesc că ai împărțit cu noi detalii din viața ta, ba chiar m-am și amuzat și m-am regăsit și eu pe alocuri. 😋



Cât despre concursul de pe Instagram, aici am folosit celebrul random.org, care a decis că fericita câștigătoare este @alinapetrican!




                              Felicitări! Aștept datele voastre printr-un mesaj pe Facebook sau mail!

Comentarii