Oferta comercială Februarie 2018: DM și Sensiblu





O nouă lună, oferte noi de care să profităm! Dacă sunteți fane ale soldărilor de iarnă la îmbrăcăminte și încălțăminte, acum este momentul să dați fuga în magazine. Cu puțin noroc puteți găsi obiecte vestimentare vânate încă de la începutul toamnei la prețuri extrem de avantajoase. O spune cineva pentru care metoda aceasta a dat rezultate.

Dar ce oferte au pregătit cei de la DM și Sensiblu pentru Februarie? Voi începe cu o mică dezamăgire legată de catalogul cu oferte al farmaciilor Sensiblu, care este valabil până la 31.03.2018. Prin urmare, mai avem de așteptat mult  si bine până la următoarele oferte. Actualmente, pe lângă obișnuitele promoții la medicamente și suplimente alimanetare, iată ce reduceri interesante am găsit:


Dacă iubiți produsele Bioderma, oferta de 3 produse la preț de 2 mi se pare extrem de convenabilă la prima vedere. Depinde desigur și de prețuri. Sunt curioasă în privința loțiunii micelare de la Avene, dar am suficient timp pâă la sfărșitul lunii Martie să mă decid. Cât despre oferta la șampoanele uscate Batiste, eu am cumpărat două șampoane cu 43.50 lei, respectiv 21.75 lei/fiecare. O afacere bună, dar nu mai avantajoasă decât atunci când le găsim pe toate la 14.99 lei. 

Catalogul Sensiblu este valabil, după cum v-am menționat și anterior, până la 31.03.2018 și îl puteți vizualiza AICI.


Să trecem acum la promoții și reduceri mult mai serioase. Din punctul meu de vedere a trecut ceva timp de când nu am mai răsfoit o revistă a drogheriei DM cu atât de multe oferte faine și produse noi de încercat. 




Apa micelară bifazică pentru îndepărtarea machiajului ochilor de la Nivea este o noutate la noi și are și  un preț de lansare foarte bun. Este pentru prima dată când aud de șamponul uscat de la Dove, poate fi o alternativă la cele de la Batiste. Despre fondul de ten Maybelline Superstay Photofix am auzit și citit doar de bine, dar sunt puțin în dubii având în vedere că este destinat tenurilor grase, iar eu am ten normal - uscat.

Ofertele din revista DM sunt valabile până la 20.02.2018 și le puteți vizualiza pe toate AICI.

Comentarii