Reviste glossy cu cadouri | Februarie 2018



Anul acesta am decis să modific puțin formatul acestei rubrici și să includ nu numai ce aleg eu să cumpăr, ci toate revistele glossy cu cadouri și mostre interesante astfel încât decizia de cumpărare să rămână la latitudinea voastră. Pe pagina de Facebook a blogului, pe Instagram și InstaStories o să găsiți, ca și până acum, detalii și imagini cu revistele alese de mine.

Luna februarie se anunță a fi una destul de interesantă în materie de cadouri, însă aștept cu mare interes edițiile din martie, când mi se pare că revistele se întrec în insert-uri și mostre ispititoare. Revista VIVA! are, din punctul meu de vedere, cel mai tentant cadou. Este vorba despre laptele demachiant Multi-Performance de la Ivatherm, în varianta de 100ml, la prețul de 14.99 lei. Îmi amintesc că acum câțiva ani am încercat, tot prin intermediul unei reviste glossy, și apa lor micelară, de care, din păcate,am fost tare dezamăgită.


Ediția de februarie a revistei UNICA vine împreună cu un produs cosmetic de la Gerovital și este 12.90 lei. La chioșcurile de ziare și în anumite magazine nu am văzut decât două variante ale cremei hidratante Gerovital Happiness, pe cea pentru ten uscat și pe cea pentru ten normal. Am verificat pe pagina oficială Farmec, dar produsele din gama Gerovital Happiness se pare că nu mai sunt disponibile. Îmi amintesc doar că la momenul lansării lor CC Cream-ul gamei a avut destul de multe fane.


Revista Avantaje își surprinde cititoarele cu un produs din colecțiile anterioare de iarnă de la Yves Rocher, pentru 11.99 lei. Până acum nu am văzut decât variante cu loțiune de corp sau gel de duș cu aromă specifică sărbătorilor.



Oare pe care să o aleg? Încă nu știu, dar tind mai mult spre VIVA! și al ei demachiant Ivatherm. O să vă țin la curent pe Facebook și Instagram . 

Voi ce reviste cu cadouri ați cumpărat sau veți cumpăra în februarie?

Comentarii