A sosit comanda Melkior plasata de Cyber Monday - primele impresii

O să v-o spun pe-aia dreaptă: campaniile de Black Friday de anul acesta au fost, din punctul meu de vedere, un eșec cvasitotal. Pe scurt, am avut parte de reduceri nesimnificative sau, și mai grav, fictive, de prețuri mai mari ca anul trecut, dar și de campanii dubioase în care stocurile au dispărut într-o fracțiune de secundă, ca și cum nici nu ar fi existat (da, mă refer la emag). În schimb, de Cyber Monday, #Melkior mi-a depășit toate așteptările cu o reducere consistentă, de 80%, la o grămadă de produse și stocuri suficiente, astfel încât toți doritorii să beneficieze de ofertă. Așa da!

Panicată fiind, ca tot românul care vede prețuri foarte reduse, am dat buzna să comand cât mai repede și deși am întâmpinat ceva dificultăți și erori de încărcare a paginii, am finalizat cu succes o comandă cu 10 produse Melkior, cu doar 62 lei și transport gratuit, fiindcă depășisem suma de 59 lei. Conștientă fiind de nebunia iscată de aceste reduceri am decis să îmi aștept comanda în liniște, dar cu speranța că va sosi măcar până vineri. Iată că am avut dreptate și astăzi am intrat în posesia singurei comenzi de care sunt totalmente convinsă că a meritat.

Apreciez atenția la detalii, iar la Melkior acest lucru se vede de la hârtia folosită pentru ambalare până la bilețelul de mulțumire și atenția sporită cu care fiecare produs, respectiv întreg pachetul, a fost așezat și împachetat. Nu m-am gândit să surprind toate acestea într-o fotografie, dar vă dau cuvântul de onoare că totul arăta impecabil.


  • Ruj lichid Matte Stain, nuanța Desirable - 9.98 lei - culoarea acestuia mi se potrivește mult mai bine decât a celui primit de la ei (Cheeky), este rezistent și foarte pigmentat (cu greu l-am șters) și nu usucă buzele;
  • Creioane pentru conturul buzelor, nuanța Plum și Cherry - 4.38 lei/buc - sunt cremoase și pigmentate.
  • Mascara Extra Volume -5.98 lei - conferă volum și nu lipește genele, dar cu toate acestea mascara Scadalash rămâne încă no.1;
  • Mascara pentru sprâncene WOW Brow - 7.98 lei - din fericire, nuanța Dark mi se potrivește de minune. Se aplică ușor, nu se întinde, fixează bine firele și conferă sprâncenelor un aspect natural;
  • Gene false Fascinant Look, cu bandă, din păr sintetic și cu un mini-adeziv la pachet - 3.98 lei - îmi propun să le folosesc cu prima ocazie. M-a surpins plăcut faptul că am și adeziv. Un detaliu pe care nu l-am observat la plasearea comenzii;
  • Baton contur DUO pentru față, nuanța Coffee - 11.98 lei - este produsul pe care îl urmăresc încă de la lansare. Nuanțele par în regulă pentru mine, sunt foarte cremoase, se aplică și întind foarte ușor.Voi reveni cu detalii suplimentare;
  • Creion de ochi 24h Khol Kajal, nuanța Prune - 5.58 lei - este foarte cremos, se aplică ușor și este foarte rezistent (abia, abia s-a șters de pe mână). Intenționez să îl folosesc pe post de tuș de ochi. Din păcate, am omis să fotografiez swatch-ul realizat pe mână;
  • Creion corector Jumbo Beige - 5.98 lei - la prima încercare mi s-a părut cremos și ușor de întins. Sunt curioasă cum se comportă pe ten și dacă rezistă;
  • Pila cu 2 fețe Zebra Banana - 1.78 lei - un produs pentru unghii extrem de util. 





Acum că ați văzut ce am comandat și ați citit impresiile la cald, mi-aș dori să îmi spuneți ce v-ați achiziționat și voi de la Melkior de #CyberMonday. Sunt convinsă că nu ați ratat oferta.

Comentarii