PentruCorpulTau.ro - magazin online pentru toata familia



Este limpede precum lumina zilei. De când familiei noastre i s-a mai adăugat un membru, cumpărăturile și hoinăritul prin magazine este mai distractiv, dar și mult mai solicitant. Două ore la shopping cu piticul echivalează lejer cu două ore de exerciții intense la sală. Glumesc, evident, dar mărturisesc că apelez din ce în ce mai des la magazinele online și în special la cele de tip universal, unde găsești de la spumant pentru baia bebelușilor, la ceaiuri pentru slăbit și până la soluții pentru desfundat țevi. Astfel am ajuns pe pagina magazinului PentruCorpulTau.ro.

Au o varietate surpinzătoare de produse, astfel că am petrecut ceva timp răsfoind paginile site-ului. Un alt aspect care mi-a atras atenția este faptul că am descoperit produse pe care eu nu le-am zărit prin alte magazine online sau fizice. De exemplu: gelul de duș Dove Rebalance sau detergentul capsule Lenor Orhidee. Curioși ce am comandat?


Pentru mami:
  • Datorită faptului că nu conține săruri de aluminiu și nici alcool, deodorantul Original de la Dove este extrem de delicat, nu irită pielea și poate fi aplicat imediat după epilare. Are un miros elegant, nu păteaza hainele și mi s-a părut extrem de eficient în combaterea mirosurilor. Merită încercat și recumparat! Parol!
  • Crema de duș cu migdale și hibiscus de la Dove are o aromă încântătoare, chiar delicioasă aș adăuga și foarte persistentă. Imediat după folosire pielea rămâne hidratată, carifelată și plăcut parfumată.
  • Este pentru prima dată când încerc varianta Almond Nourish & Enrich a șamponului uscat Batiste. Se presupune că pe lângă tradiționalul efect de îndepărtare a reziduurilor, acesta și hrănește firul de păr. 


Pentru bebe:
  • Nu puteam finaliza cumpărăturile fără a introduce în coșul virtual și un produs pentru piticul nostru. Fiindcă baia a devenit momentul nostru de distracție în trei și fiindcă mami era curioasă de produsele Johnson's Baby, am ales gelul de duș Sensations, varianta Energy, într-un gramaj generos (1000 ml). Are o aromă proaspătă de pepene, curăță delicat și nu irită pielea sensibilă a piticului.


Pentru tati:
  • Despre gelul de duș Hydration Balance Micro Moisture pentru față și corp de la Dove tati spune că: hidratează, catifelează, conține micro particule ce contribuie la o curățare eficientă a pielii și are un parfum acvatic revigorant.

Pentru toată familia (inclusiv pentru copiii peste 6 ani):
  • Apa de gură Colgate Multi-Protection Soft Mint împrospătează respirația, elimină mirosurile neplăcute și are o aromă revigorantă de mentă. Nu conține alcool, așa că am scăpat de senzația neplăcută de arsură. 

În loc de concluzie, doresc să vă menționez faptul că cei de la PentruCorpulTau.ro vă răspund rapid la mesaje și solicitări și pe Facebook Messenger și, dacă nu apar întârzieri din cauza numărului mare de comenzi sau din pricina curierului, coletul îl primiți de pe-o zi lucrătoare pe alta. Fain, nu?


Comentarii