Primavara aceasta va fi Super(Blog)!




Primăvara aceasta se anunță a fi una plină de provocări și emoții. Mi-am propus să părăsesc zona mea de confort și să particip, pentru prima dată, la Spring SuperBlog, ediția 2019, 01.03 - 18.04.. Este o competiție destinată celor dornici de afirmare și socializare, un test al răbdării, o șansă de a îți demonstra creativitatea și de a te autodepăși. Prin urmare, cât de curând veți vedea pe blog articole ce abordează teme dintre cele mai diverse, dar fără a mă îndepărta de sfera de beauty și de ceea ce iubesc cel mai tare.

Ce așteptări am? Deși poate vi se pare un clișeu, dorința mea primordială nu este aceea de a obține beneficii materiale, ci îmi doresc cu tot dinadinsul să îmi pun imaginația și răbdarea la încercare, să experimentez emoțiile de dinaintea acordării notelor și să pot spune la sfârșit : „Nu pot să cred că am făcut-o și pe-asta!”. 

Provocarea va fi cu atât mai mare cu cât trebuie să mă ocup în același timp și în aceeași măsură și de celelalte aspecte ale vieții cotidiene (copil, soț, casă, articole de beauty pe blog etc.).  Dar cu puține incurajări din partea voastră și puțină bunăvoință din partea familiei sunt convinsă că voi reuși.

Toate articolele dedicare acestei competiții le voi include într-o nouă nișă a blogului, pe care o voi denumi, nu foarte inspirat, SuperBlogging. O veți putea vedea începând de mâine în meniul dedicat din antetul paginii. 

Să îmi țineți pumnii, să nu vă sfiiți să îmi oferiți feedback sau să mă trageți de mânecă atunci când observați o greșeală!


Comentarii