Review - crema hidratanta de zi si apa micelara GreenLab Cosmetics


De-a lungul anilor și în urma numeroaselor experiențe cosmetice am ajuns la concluzia că o rutină corectă și consecventă de îngrijire a tenului reprezintă cheia menținerii unei pieli sănătoase, tinere, netede și luminoase. Oricât de costisitor ar fi, nu există produs de machiaj pe piață care să aducă aceleași beneficii ca o cremă hidratantă bine formulată, corespunzător ambalată, cu ingrediente de calitate și care să nu conțină alcool sau alte componente cu potențial iritant, alergic sau nociv. 

În momentul în care am descoperit produsele GreenLab Cosmetics, primul meu instict a fost ca neapărat să testez crema lor de zi și să experimentez o altă apă micelară decât cele folosite până în prezent. Detaliul care mi-a astras atenția și care m-a determinat să dau o șansă acestor produse este faptul că sunt produse în România. Încă sunt surpinsă de ceea ce reușesc să realizeze ai noștri și asta nu poate decât să alimenteze un sentiment profund de mândrie.

Crema de zi hidratantă  și revitalizantă cu FPS 15


Ingredientul vedetă al acestei creme este PhytoCellTec ™ Alp Rose - un complex brevetat  din celule stem obtinute din frunze de trandafir alpin. Se pare că studiile clinice efectuate au demonstrat faptul că acesta are o contribuție serioasă la regenerarea epidermului (stratul superficial al pielii), reducerea vizibilă a ridurilor și la menșinerea unui ten suplu și hidratat. La acesta se adaugă resveratrolul - cu un efect puternic antioxidant, alantoină - pentru calmare și menținerea unui nivel optim de hidratare, vitamina E - este extrem de populară în rândul ingredientelor cu efect antioxidant, untul de shea - este foarte apreciat pentru capacitatea sa de a hidrata și menține un ten suplu și sănătos și ulei de sâmburi de struguri - un ulei preferat pentru textura sa unică, ce permite o absorbție rapidă și pentru proprietățile antioxidante.

Crema Hidratantă de la GreenLab Cosmetics are mai degrabă textura unei loțiuni și deși ste recomandată tuturor tipurilor de ten, eu recomand aplicarea sa pe tenul normal/uscat, chiar foarte uscat sau sensibil. Din punctul meu de vedere ar fi o variantă plauzibilă și pentru tenul mixt, variantă pe care eu însămi am aplicat-o, și anume să folosiți crema doar pe zona obrajilor. Personal mi se întâmplă mereu să am zona T plină de sebum, în timp ce pielea obrajilor să fie extrem de uscată. Acesta este și motivul pentru care eu de regulă folosesc 2 creme - una foarte hidratantă, cealaltă special destinată zonei cu sebum în exces.

Pe scurt de spre experiența mea cu crema de zi hidratantă:

- precum am menționat și mai sus, am folosit-o doar pe pielea obrajilor și doar în zilele în care am simțit nevoia de extra hidratare;
- calmează, revitalizează și hidratează profund pielea uscată sau iritată;
- nu conține materii prime provenite din uleiuri minerale, parafine sau vaselină sintetică, aditivi și parfumuri sintetice, coloranți sau agenți de conservare sintetici, ceea ce reduce considerabil potențialul iritant sau alergic și o recomandă chiar și celul mai sensibil ten;
- poate fi aplicată cu încredere și are aceleași efecte benefice și pentru pielea din jurul ochilor;
- ambalajul este unul extrem de igienic și special conceput pentru a menține calitatea ingredientelor active din acest produs;
- mi-ar fi plăcut foarte mult ca această crema să aibă măcar SPF 30, pentru o foto-protecție mai eficientă a tenului împotriva efectelor nocive ale razelor solare.

Preț: 49 lei/50 ml 

Apa micelară pentru ten sensibil


Apa micelară reprezintă, fără doar și poate, metoda mea preferată de îndepărtarea a machiajului. Sunt întotdeauna deschisă către testarea de noi astfel de produse și nu de puține ori am descoperit adevărate comori, produse pe care le-am și recumpărat. Varianta propusă de cei de la GreenLab se bazează pe o îndepărtare rapidă și eficientă a machiajului și pe proprietățile calmante și regenerante ale alantoinei.

Experiența mea cu apa micelară GreenLab Cosmetics:

- poate fi folosită pe orice tip de ten, chiar și pentru cel sensibil;
- îndepărtează foarte bine machiajul de pe față și buze, chiar și pe cel rezistent la apă;
- în cazul meu, nu am putut să o folosesc în zona ochilor fiindcă a usturat foarte tare, asta deși nu conține parfum;
- nu conține materii prime provenite din uleiuri minerale, parafine sau vaselină sintetică, aditivi și parfumuri sintetice, coloranți sau agenți de conservare sintetici, ceea ce reduce considerabil potențialul iritant sau alergic și o recomandă chiar și celul mai sensibil ten.

Preț: 23 lei/150 ml

Ați auzit până acum de produsele GreenLab? 
Știați că sunt Made in RO?

Comentarii