Despre lumanari parfumate si beneficiile lor

Precum parfumul îți subliniază personalitate și o pune subtil în valoare, tot la fel și parfumul dintr-o casă spune povestea căminului respectiv și a celor ce locuiesc acolo, îmbie la relaxare și poate crea o atmosferă plăcută în orice moment al zilei. Recunosc că până nu demult nu înțelegeam rostul unei lumânări parfumate, iar difuzoarele de aromă mi se păreau deseori a fi mult prea intense pentru „nasul” meu sensibil la mirosuri puternice. Am trăit în acestă necunoștință de cauză până recent, să fie aproximativ 3 luni, când am achiziționat, din pură curiozitate și pe baza diferitelor reclame de pe internet, o lumânare parfumată de la Yankee Candle. Avea parfumul nopților plăcute de toamnă timpurie, sau cel puțin cu asta am asociat eu aroma variantei Warm Cashmere.



De atunci și până acum se pare că efectiv am uitat promisiunea pe care mi-am făcut-o de mai testa și alte arome. Noroc cu oferta de săptămâna aceasta a celor de la Notino, la orice produs din categoria „parfumuri pentru casă”. Cu ocazia aceasta, vreau să invoc câteva motive pentru care merită măcar să încercați un astfel de produs, alături de câteva recomandări.

Schimbă atmosfera din casa

Alege o lumânare sau un difuzor de arome într-o aromă care știi că te relaxează și te binedispune, așează-te confortabil pe canapea și pregătește-te să rămâi suprinsă de capacitatea unui simplu parfum de a te destresa și calma. Mai mult decât atât, lumina difuză, alături de căldura firavă emanată de mica flacără ce arde necontenit, crează o atmosferă plăcută și liniștită, de cămin primitor. Poți îndrăzni chiar mai mult și poți aprinde lumânări parfumate chiar și atunci când gătești, te bucuri de o baie relaxantă, pregătești o masă în doi sau te delectezi cu o lectură savuroasă.




Trezește și crează amintiri frumoase

Îți mai amintești mirosul de portocale și mandarine dulci, pe care îl asociezi imediat cu perioada sărbătorilor de iarnă sau parfumul îmbietor al liliacului primăvăratic, pe care eu personal îl atribui întotdeauna zilelor din preajma sau de după sărbătorile pascale? Sunt acele parfumuri care îți amintesc de oameni dragi, de momente unice, de casa din copilărie, de acel ceva cu valoare sufletească imensă pentru tine. Cred că aceasta este cea mai mare calitate și cea mai bună justificare a lumânărilor parfumate, a difuzoarelor de aromă și a orciărui alt astfel de produs. Îți dau posibiliatea de a retrăi, chiar și pentru câteva momente, frânturi de amintiri. În acest sens, aș alege oricând să aprind o lumânare cu miros tomnatic, precum Touch of Autumn de la Kringle Candle. Toamna reprezintă pentru mine anotimpul cu cele mai profunde semnificații.




Mai departe alegerea tipului de parfum de casă rămâne la latitudinea fiecăruia. Din fericire, pe NOTINO găsiți o varietate impresionantă de astfel de produse, de la cele mai accesibile, până la cele mai sofisticate, de nișă. Vestea bună este că săptămâna aceasta beneficiați și de o reducere suplimentară de 20%, folosind codul 20ROHOME, pentru orice produs din această gamă.

Împrospătează aerul din casă, crează o atmosferă calmă, îmbie la relaxare și ne poartă în timp. Cam acestea ar fi motivele prin care eu justific achiziția lumânărilor de casă sau a diferitelor produse ce ne încântă simțul olfactiv.

Comentarii