Sampon uscat Batiste: recenzie si recomandari

Deși este un concept relativ nou în industria cosmetică, șamponul uscat a reușit să cucerească inimile și trusele de îngrijile ale multor femei. Arma lui secretă? Împrospătarea rapidă, fără efort și eficientă a părului afectat de excesul de sebum, lipsa texturii sau a volumului. Deși acum există mai multe brand-uri ce au preluat ideea și au lansat pe piață diverse variante și arome ale șamponului uscat, sunt ferm convinsă că veți fi de acord cu mine în privinșa faptului că titlul de „Cel mai popular și accesibil șampon uscat” îi revine celui de la BATISTE.
 
 
Folosesc această metodă de împropătare a părului de mai bine de 5 ani și deși am testat și variantele altor brand-uri, de fiecare dată am revenit cu încredere la cele de la Batiste. De ce? Iată câteva avantaje notabile: au o varietate impresionantă de arome, sunt împărțite în funcție de nevoie și tipul de păr, există variante inclusiv pentru cei ce doresc să evite acel reziduu alb ce poate fi inestetic pentru anumite culori de păr și vin în ambalaje colorate, cu design unic și captivant.
 
Ce face de fapt un șampon uscat? Absoarbe excesul de sebum, elimină mirosul neplăcut, salvează din timpul alocat aranjării și coafării părului, conferă volum și textură și poate fi de un real ajutor părului sensibil, ce nu tolerează spălările des. Desigur, recomand ca și aici, ca și în alte aspecte ale vieții, să aplicăm regula moderației și a bunului simț pentru a păstra doar părțile pozitive ale utilizării acestui tip de produs. Variantele mele preferate sunt Batiste Floral și Hint of Colour. 
 
 
Câteva recomandări în alegerea / aplicarea șamponului uscat:
  • deși acum rafturile abundă în produse de acest gen, nu toate formulele sunt eficiente și conferă un aspect revigorat. Cea mai bună metodă de a tria  variantele disponibile ar fi să studiezi recenziile de pe internet și experiențele altor utilizatori;
  • întotdeauna respectă recomandările de utilizare de pe etichetă: periază-ți părul, agită flaconul, pulverizează de la o distanță rezonabilă (15-20 cm) si întotdeauna începând de la rădăcini, masează delicat produsul, așteaptă câteva minute și ulterior folosește din nou peria pentru a elimina pudra;
  • dacă observi că după folosire și periere încă mai sunt urme de pudră în păr sau îți dorești un plus de volum, poți să folosești un uscător de păr;
  • în cazul părului vopsit sau pentru care reziduul alb este multe prea vizibil, poți folosi șampoanele uscate colorate. Variantele colorate sunt foarte eficiente și pentru a ascunde rădăcinile nevopsite!
  • evită utilizarea pentru mai mult de 2 zile consecutive a acestui tip de produs și aplică-l îtr-o cantitate potrivită. Prea mult șampon uscat poate afecta rădăcina firului și strălucirea sa naturală.

 

 Care este șamponul tau uscat preferat și cam cât de des îl folosești pe săptămână?
Fii sinceră! ♥

Comentarii

  1. L-am folosit și eu, dar mie mai mult îmi încărca părul, fără vreun efect. Oricum, părul meu e ceva mai pretențios, fiind și creț.

    RăspundețiȘtergere
  2. Batiste ramane preferatul meu. La inceput nu ma intelegeam cu el, dar dupa am inteles cum sa il aplic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu folosesc Batiste ca masura de urgenta, avand parul extrem de gras :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am si eu o varianta de sampon uscat de la Batiste, insa nu l-am folosit pana acum, dar cand voi avea nevoie pe el il voi incerca prima data.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu ma spăl pe păr de 2 ori pe saptamana, dar nu am folosit niciodata sampon uscat, sincer, mi se pare un produs ciudat, asta asa, pe neve, cum se spune.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am propus să-l testez și eu în prima călătorie. Am avut dubii deoarece auzisem unele opinii, dar acum m-am lămurit.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador șamponul uscat. Eu folosesc cel mai des unul de la dm, fiind cel mai ieftin și la o calitate ok

    RăspundețiȘtergere
  9. Demult tot îmi propun să îmi comand un șampon uscat Batiste. Am avut unul de la altă formă și era cât de cât ok, dar nu era nicicum wow.

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie imi place mult samponul uscat de la Nivea. Il ador si mi se potriveste mai bine decat cel de la Batiste

    RăspundețiȘtergere
  11. Doua saptamai cat am avut de stat in spital, batiste mi-a fost alaturi si mi-a usurat sederea enorm!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ador sampoanele uscate batiste mai ales ca am un par care se unge de pe o zi pe alta

    RăspundețiȘtergere
  13. Ador sampoanele uscate batiste pentru ca sint de calitate su sint utile cind vrei sa mergi undeva repede

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu am folosit niciodata sampon uscat,as vrea sa il testez

    RăspundețiȘtergere
  15. Ador sampoanele uscate batiste ,sunt foarte practice .

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu