Achizitii cosmetice inspirate de recomandarile si experientele celor din jur

Îți mai amintești rujul cumpărat din primul salariu sau acea trusă de make-up pe care ți-ai dorit-o cu atâta ardoare și pentru care te-ai străduit câteva luni bune să strângi suma necesară? Sunt acele mici bucurii, chiar reușite le-am putea numi, care îți înseninează ziua și îți aduc zâmbetul pe buze. Majoritatea acestor dorințe ni le însușim involuntar de la cei din jur. Oare de câte ori nu ai cumpărat un parfum doar fiindcă anterior l-ai simțit la cel de lângă tine sau ai testat o nouă cremă de față după ce ai observat faptul că tenul celei mai bune prietene radiază de sănătate?

Ultima campanie Notino, promovata și la TV, subliniază întocmai ideile subliniate mai sus și ne reamintește faptul că ne putem inspira oricând din viața de zi cu zi și ne putem baza pe experiențele celor din jur pentru a ne îndeplini acele mici plăceri ce ne sustrag din monotonia cotidiană și ne stârnesc buna dispoziție.
 
Din perspectivă personală, pot spune că peste 90% dintre alegerile mele în materie de îngrijire a tenului sunt bazate strict pe experiențele altor persoane. Faptul că o persoană apropiată sau chiar și una ce îți este complet străină recomandă și demonstrează cu rezultate concrete faptul că respectivul produs are efectele scontate, nu face decât să îți sporească încrederea și să îți stârnească dorința de a încerca crema / serul / dispozitivul pe propria-ți piele. Dacă vorbim despre un produs din categoria de lux, atunci aceste recomandări / experiențe sunt mai mult decât necesare pentru a obține cumva justificarea unei investiții financiare considerabile.
 
 
Cred că unul dintre cele mai dorite produse, extrem de apreciat și arhi-lăudat, a fost dispozitivul sonic de curățare Luna Play Plus de la Foreo, de care acum nu m-aș mai despărți. Curăță delicat, dar eficient orice tip de ten, masajul produs de cele 8000 de pulsații / minut este deosebit de relaxant, forma practică îmi permite să îl port cu mine peste tot, poate fi folosit în siguranță inclusiv la duș și se curăță extrem de ușor. 

Gelul hidratant Dramaticaly Different de la Clinique este cea mai recentă achiziție și produsul ideal de aplicat înainte de crema cu SPF pentru un plus de hidratare și confort. Întotdeaun mi-am dorit să încerc produsele de îngrijire a tenului de la Clinique și faptul că o prietenă a insistat asupra efectelor sale beneficie, nu a făcut decât să mă determine să îmi iau inima în dinți și să testez cea mai recentă lanasre a lor. Textura sa inedită permite o absorbție completă și rapidă, este potrivit în mod deosbit pentru tenul mixt /gras, nu conține parfum sau alți iritanți și îl putetți găsi în mai multe variante de gramaj. Serul Hydro Boost de la Neutrogena l-am achiziționat recent, dar îl aveam pe lista de dorințe de dinainte ca brand-ul să se lanseze oficial la noi. Faptul că numeroase femei din alte țări i-au apreciat lista curată de ingrdiente (niacinamide, acid hialuronic, vitamin E, antioxidanți) și efectul hidratant, m-au convins să îl comand imediat ce l-am găsit pe Notino. 

Ultimul produs, dar cu siguranță singurul care mă ajută enorm în perioadele de reactivitate crescută a pielii, cumpărat scrict la recomandare unei bloggerite care se confruntă cu aceeași problemă ca și mine este crema Toleriane Ultra de la La Roche Posay. Textura bogată, faptul că flaconul este 100% ermetic pentru a păstra intacte proprietățile ingredientelor din componență dar și siguranța că nu conține alcool și nici parfum, fac din aceasta o alegere sigură pentru tenul ultra-sensibil, alergic, supus tratamentului cu exfolianți chimici, indiferent de tipul pielii.

Acestea sunt doar o parte dintre alegerile personale inspirate de experiențele cotidiene ale celor cu care interacționez zilnic. Este minunat să descoperi produse de îngrijire faine, de ale căror efecte ești mai sigur atunci când acestea au trecut deja prin filtrul de așteptări și păreri al celor din jur.
 



Sunt curioasă! Care este ultimul produs pe care l-ați cumpărat bazându-vă strict pe experiența celorlalți? Un parfum, un ruj sau poate o cremă de față?


Comentarii

  1. O crema am luat la sugestia unei prietene, a fost ok!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cam asa cumpar in peste 90% din cazuri! Doar pe baza de recomandari.

      Ștergere
  2. Citesc recenziile online înainte de a face o achiziție importanta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca peste 99% dintre noi opteaza acum pentru aceasta varianata! :D

      Ștergere
  3. Am luat boosterul cu acid hialuronic de la Vichy bazata pe parerile celor din jur. Nu am regretat, e tare fain.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt usor influentabila si mereu caut solutii pentru problemele mele. Acum mi-am luat niste creme de la Vichy si tare sunt curioasa daca fac minuni pe tenul meu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, pe mine nu m-au dat niciodata pe spate produsele de ingrijire a tenuluid e la Vichy. Sunt scumpe si cu ingrediente banale.:)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu