Produse cosmetice preferate in luna septembrie


Iubesc toamna și tot ceea ce aduce cu sine: zile mohorâte și adesea ploioase, seri răcoroase și mii de tonuri de roșu, galben și arămiu ce ni se aștern la picioare. Deși ține mai degrabă de preferințele personale și în nici un caz de temperatura de afară, o dată cu debutul toamnei îmi place să reiau aplicarea constantă (zilnică) a unui produs pe bază de acid salicilic sau glicolic, mai nou și a unuia cu derivat de acid azelaic. Dacă totuți observ reacții neplăcute ale tenului (iritație, uscăciune accentuată sau coșuri sub piele) aplic doar o dată la două zile și folosesc întotdeauna ca pas final o cremă ultra-hidratantă (Toleriane Ultra de la La Roche Posay este minunată pentru orice tip de ten reactiv).
 
 
Prin urmare, începând cu luna septembrie am reintrodus soluția exfoliantă cu 2% acid salicilic de la Paula's Choice, căreia încă nu i-am identificat înlocuitor și pe care o aplic o dată la două seri. Un alt acid ce abia recent am observat cât de bine priește tenului este parte a serului aPAD de la Geek&Gorgeous, un derivat mai blând și mai ușor de încoporat în formule cosmetice al acidului azelaic. Am să vă povestesc separat despre el, însă vă pot spune că îmi place foarte mult să îl combin cu alți acizi, tenul este mult, mult mai luminos și ajută enorm la vindecarea petelor post-acnee.
 
 
Tot luna trecută am redescoperit crema hidratantă cu ceramide și niacinamide de la CeraVe, cu a cărei textură și formulă tenul meu se împacă de minune. Este genul de produs, ieftin, bun, eficient și de încercat oricând și de aproape oricine. Deși inițial mi-am propus să menționez mai puține produse de îngrijire a tenului, nu pot să nu-i aduc laudele binemeritate cremei cu SPF 50 de la Purito, care pe cât de populară este, pe atât de tare îmi place. De la textură, absorbție, aspectul tenului și până la felul în care se aplică fondul de ten, totul este exact cum m-am așteptat. Îmi doresc ca pe viitor să încerc mai multe produse de la ei, îndeosebi serul Purito cu vitamina C.
 
 
Dacă după preluarea rolului de mamă machiajul a devenit un pas opțional, de la debutul pandemiei aproape că am ajuns să folosesc fond de ten, rimel sau fard de pleoape poate de 2, maxim 3 ori pe săptămână. Fiindcă sunt o fană declarată a nuanțelor mate sau sidefate de nude, maro și auriu, toată luna septembrie, de fiecare dată când s-a ivit ocazia unei plimbări, am folosit paleta Hazelnut Haze de la PIXI. Are tonuri tomnatice de vis, sunt cremoase și pigmentate, se combină foarte bine și se blenduiesc cu mare ușurință. Tot de la PIXI, am folosit și încă nu am renunțat, la paleta Summer Glow, în care am găst tonul rece de maro potrivit tenului meu, cu care îmi conturez subtil forma feței, dar și un blush mat, piersică, discret și foarte delicat.
 
 
La capitolul dezamăgire, trebuie să menționez pudra mată compactă L'Oreal Infaillible 24h în nuanța Warm Vanilla - 123. Deși folosesc de foarte mult timp pudre cu efect matifiant, aceasta usucă foarte tare tenul, nu se aplică uniform și se așază inestetic pe zonele ridate ale tenului. Deși fondul de ten din aceeași gamă exceleaza la capitolul rezistență, aplicabilitate și aspect final, pudra este, din punctul meu de vedere, la polul opus.
 

Care sunt produsele de care te-ai bucurat la maxim în luna septembrie?

Comentarii

  1. Ce recomandări minunate! Am descoperit 8 hour cream de la Elizabeth Arden și o crema cu vitamina C de la Ordinary, care sunt minunate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu ma tot straduiesc sa gasesc un ser bun cu vitamina C si cred ca voi ramana la cel de la Geek&Gorgeous.

      Ștergere
  2. Wow :) ai multe produse minunate acolo :) paletele Pixi sunt minunate și imi plac mult si mie!🥰

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, sunt chiar minunate si versatile! Cu nuanta de maro inchis din paleta Hazelnut Haze imi conturez sprancenele. :D

      Ștergere
  3. Nu am folosit niciunul dintre produsele despre care ne-ai povestit, insa ma tenteaza. Asta pentru ca am mai citit si alte pareri pozitive despre ele si m-au convins toate ca sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie să încerc produsele de la Pixi și de la Purito. Eu m-am bucurat de un set pentru păr cu spirulină.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmm, imi poti spune te rog ce set ai folosit? Ma super intereseaza!

      Ștergere
  5. În septembrie nu am folosit prea mult machiaj, deoarece am stat mai mult pe acasă. Paletele Pixi îmi fac și mie cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu la fel, dar in rarele ocazii cand am iesit am zis ca trebuie sa profit si sa ma aranjez putin.::)

      Ștergere
  6. Pudra mata de la L Oreal imi place si mie foarte mult, este perfecta pentru tenul meu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie nu mi-a placut deloc! Daca arunci un ochi in articol, am trecut-o la dezamagiri.:)

      Ștergere
  7. Cel mai mult mi-a placut un serbet de corp de la Nala si un ruj mat de la Farmasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau si eu serbet de la NALA! Am avut bile efervescente pentru baie de la ei si mi-au palcut maxim.

      Ștergere
  8. Ador culorile fardurilor de ochi. Mi se par asa foarte discrete și potrivite oricărui machiaj. Abia aștept sa le încerc și eu.

    RăspundețiȘtergere
  9. De la Pixi imi doresc si eu sa incerc cateva produse. Cerave este si in topul preferintelor mele

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac produsele si mi am luat si eu apa micelara de la Care ve

    RăspundețiȘtergere
  11. Crema de la CeraVe a fost printre preferatele mele in luna octombrie! Acum se alatura produselor de la empties la mine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Tanasa Andreea
    Rujul rosu a fost pentru mine produsul lunii septembrie... Se incadreaza perfect in peisajul toamnei

    RăspundețiȘtergere
  13. Produse de la Cerave am incercat si eu si am fost foarte multumita.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu