Cele mai recente achizitii de pe MakeupShop.ro


Fix în ultima zi a lunii aprilie am descoperit întâmplător faptul ca MakeupShop are o campanie de reduceri importante, la multiple categorii de produse. De la Nyx și Milani, până la Ofra Cosmetics, The Balm și Boys n Berries, mi-a fost imposibil să comand câteva mărunțișuri de care chiar aveam nevoie, sau care pur și simplu mi-au stârnit curiozitatea. Comanda a fost una modestă, plasată pe 1 mai și sosită în zorii zilei de 5 mai.

Le-am așteptat cu atâta nerăbare încât deja le-am îcercat pe toate și vă pot spune o părere preliminară despre fiecare în parte.
 
Baza de machiaj Milani Prime Protect cu SPF 30 este principalul motiv pentru care am decis că este momentul unei comenzi pe MakeupShop.ro. Conține 4 filtre pentru protecție împotriva razelor UVA/UVB, are o textura ultra lejeră și nu conține parfum. Cât despre efecte, am observat imediat faptul că fondul de ten se întinde mult mai ușor pe piele și machiajul rezistă mai bine. Regret nespus faptul că nu am fost inspirată să comand 2 astfel de primere, având în vedere raporul calitate-preț de-a dreptul excelent (32 lei) și șansa unică de a îl achiziționa la o reducere de 60%.

De la Boys n Berries am testat în trecut pudra pulbere pentru fixarea machiajului, o paleta de farduri și faimoasele lor măști pentru ten, toate fără de cusur din punctul meu de vedere. De data aceasta am ales să încerc și pensulele lor profesionale pentru aplicarea machiajului și corectorul Lie To Me Pro Camouflage, în nuanța Banana. Pensulele sunt calitative, cea petru sprâncene având capătul pentru desenare puțin prea moale și subțire pentru gustul meu, iar cealaltă merge foarte bine la aplicarea bronzer-ului. Concealer-ul este foarte pigmentat, acoperă potrivit și cel mai important se strâng foarte, foarte puțin în ridurile fine de sub ochi.

Despre produsele de la Kiss NY Professional nu s-a spus foarte multe până acum, iar achiziția rujului lichid Kiss The Queen, nuanța Sunday Funday, am realizat-o bazându-mă în proporție de 100% pe recenziile de pe site, dar și pe reducerea de 60%. Culoarea este superbă, opacă și cu adevărat cremoasă. Nu usucă buzele, rezistă destul de bine și are un aplicator care îți permite o conturare precisă a liniei buzelor și o aplicare facilă.

În concluzie, deja am un wishlist pregătit pentru următoarea campanie de reduceri.
Cam atât de tare mi-au plăcut produsele din prima comandă.

Comentarii