Produsele Made in RO, preferatele mele

La mulți ani, dragi români de pretutindeni!

Astăzi este o zi specială în care vreau să vă arăt care sunt produsele brandurilot românești de cosmetice, pe care eu le folosesc cu drag și pe care vi le recomand și vouă. În spatele fiecărui produs pe care o să îl vedeți este o poveste cu români harnici și iubitori de frumos și de țară. Asta vreau și îmi place să cred.


Poate unul dintre cele mai de succes branduri de pe plaiurile mioritice este Farmec, cu o poveste începută cu 120 de ani în urmă și care acum se vinde inclusiv în țări din Europa, Asia și chiar America de Nord. Impresionant, nu? Îmi amintesc cu drag de laptele Doina, pe care l-am folosit la un moment dat pe post de cremă de mâini, sau de produsele pentru îngrijirea părului de la Gerovital, care mi-au fost de mare folos într-un anumit moment al vieții. Astăzi, frumos așezată în colțul dedicat produselor de curățare și demachiere a tenului, stă apa micelară Gerovital Hyaluron C. Este aliatul meu de nădejde în îndepărtarea machiajului sau când pur ți simplu îmi doresc un ten curat și revigorat.

O altă poveste de succes aparține Elmiplant și datează din 1992. Este un brand cu care am făcut cunoștință recent prin intermediul celei mai recente lansări a lor, gama Multi Collagen. Din această gamă am ales serul antirid concentrat, pe care îl folosesc pe timp de zi și de la care am obținut rezultate bune în privința mențineri unui ten catifelat și hidratat.


Gerocossen este un alt brand românesc foarte bine cotat, de ale cărui produse am rămas plăcut surpinsă. Știați că GERO provine de la „gerontologie”, acea ramură a medicinii preocupată de identificarea de metode de prelungire a tinereții, COS provine de la cuvântul „cosmetice”, iar SEN este formar din inițialele fondatorilor? Nici eu, dar mă bucur că pot împărți cu voi această descoperire. De la acest brand folosesc în prezent două produse din gama Phyto Stem Skin Expert, care are la bază celule stem din struguri și polizaharide marine. Serul intensiv lifting și fermitate este preferatul meu fiindcă nu conține parfum, are o listă de ingrediente curată și chiar am observat rezultate. Crema antirid de zi cu SPF15 o folosesc pentru un plus de hidratare, fiind și o bază de machiaj foarte bună.

Și nu în ultimul rând, poate cea mai frumoasă și dulce poveste este cea a produselor fabricate în cadrul Complexului Apicol Veceslav Harnaj. Este o poveste începută în anul 1957 de un apicultor împătimit, prof. Veceslav Harnaj, care a înțeles care sunt beneficiile aduse de produsele apicole și a vrut să facă acest lucru cunoscut atât pe plan național, cât și internațional. Din toată gama lor, am două produse nelipsite din rutina mea zilnică de îngrijire. Balsamul de buze Apidermaliv îl recomand tuturor celor care se confruntă, în special în sezonul rece, cu buze uscate sau crăpate. Drept bonus avem un gust dulce de portocale, de care nu ai cum să nu te îndrăgostești. Crema pentru ochi Apidermin a venit ca o salvare în cazul meu. Am pielea din jurul ochilor foarte sensibilă și ușor uscată, astfel încât crema emolientă și hidratantă de la Apidermin îmi oferă tot ceea ce am nevoie.

În final, sunt sigură că și voi aveți produse cosmetice fabricate în România pe care le apreciați și le folosiți cu drag. Mi-ar face mare plăcere să aflu care sunt acestea.

#iubescproduselemadeinRO
💟

Comentarii