4 modele de rochii must have pentru vara aceasta

 A sosit vara cu ale sale zile toride și vacanțe minuțios plănuite și mult-așteptate la malul mării. Este sezonul ținutelor vaporoase, a rochițelor vesel colorate și a bronzului ciocolatiu. Vestea bună este că tocmai ce s-a dat startul reducerilor de vară, moment prielnic pentru a o sesiune de cumpărături online, fix înainte de vacanță. În ultimii ani, am renunțat treptat la moda pantalonilor scurți și a fustelor și m-am orientat către rochițe. Le ador pentru lejeritatea, versatilitatea și ușurința cu care se pot purta și asorta. Pe Mola.ro am găsit câteva modele superbe, elegante dar și casual de rochii de vară. Cu greu m-am orientat doar către patru preferate, pe restul vă las pe voi să le descoperiți!


Rochița mini cu imprimeu în dungi și volane este absolut adorabilă și abia aștept să văd cum îmi vine! Deși nu pare a fi foarte scurtă, o voi purta cel mai probabil cu o pereche simplă de pantaloni scurți și poate cu niște sandale în tonuri de bej. Este genul de rochiță care mă caracterizează și pe care o poți accesoriza chiar și cu o pălărie și brățări argintii.

Buline, buline și iar buline! Sunt atât de delicate și totuși atât de sexy și pot fi purtate într-o multitudine de combinații. Rochița aceasta mi se pare perfectă pentru o plimbare lungă la ceas de seară pe malul mării, asortată la o pălărie simplă cu boruri largi și o geantă tip clutch din paie. La fel de bine aș purta-o și într-o zi călduroasă, la job sau la o ieșire în oraș. Asta iubesc cel mai mult la buline, faptul că sunt atât de chic și versatile!


Lejeritate este cuvântul de ordine atunci când aleg o rochiță de zi cu zi, care să se potivească perfect căldurii toropitoare. Mi-a plăcut la nebunie materialul acestei rochițe, dar și rozul său pudrat care am impresia că se potrivește oricărei nuanțe a pielii. Dar detaliul care consider eu că definește aceast model sunt cu siguranță volănașele, pe care le iubesc le fel de mult ca și bulinele. 

Și acum, piesa de rezistență a oricărei vei este cu siguranță rochia lungă, cu imprimeu sau fără, în care te îmbraci ori de câte ori vrei să te simți specială. Este sexy, dar în același timp delicată și o poți combina atât cu sandale, cât și cu o pereche de platform și musai cu o geantă din paie exact ca în fotografia de prezentare.

Deși m-am orientat inițial doar către patru piese vesimentare, am găsit atât de multe modele faine pe Mola.ro că v-am pregătit un mic colaj cu alte câteva modele care cred eu că se potrivesc de minune trendurilor din această vară. Comanda se plasează foarte ușor, pe site găsiți inclusiv articole vestimentare pentru bărbați, accesorii (bijuterii, genți, ceasuri, pălării, ochelari de soare etc.), dar și încălțăminte. Mai mult decât atât, majoritatea produselor beneficiază de reduceri de preț considerabile.


Care este modelul vostru preferat?

Comentarii