Pudra PUPA Extreme Matt

Îmi iubesc și îngrjesc tenul cu mare grijă, dar vara, indiferent ce produse de îngrijire aș folosi și oricât aș evita căldura toropitoare, excesul de sebum din zona T pare să o ia întotdeauna razna. În acest caz, singura soluție viabilă pentru mine a fost, este și va rămâne pudra compactă sau pudra pulbere cu efect matifiant. Mai nou, grație sfatului Loredanei Manciu, am descoperit și pudra de orez, pe care o folosesc ocazional în zilele în care nu optez pentru machiaj, dar îmi doresc totuși un ten mat. 


Pudra compactă Extreme Matt de la PUPA, alături de pudra de orez anterior amintită, sunt cele două produse pe care mă bazez vara aceasta pentru a controla excesul de sebum și a obține un ten uniform și catifelat. Deși cei de la PUPA își recomandă produsul ca fiind mai degrabă un fond de ten, din experiența utilizării lui de mai bine de 2 luni pot spune că se aseamănă întru totul cu o pudră compactă cu acoperire lejeră și efect puternic matifiant. De asemenea am găsit-o la un preț excelent pe Carespot.ro - aprox. 46 lei, comparativ cu 79 de lei pe site-ul oficial.
Pudra Extreme Matt de la PUPA Milano este un produs cu efect anti-luciu și matifiant excelent grație conținutului de pudră de orez și amidon de porumb, are SPF 20 - 30 (în funcție de nuanța aleasă) și este recomandat cu preponderență tenului normal spre mixt-gras.


Cum o folosesc și ce îmi place la Pudra PUPA Extreme Matt?

- pe timp de vară folosesc foarte rar fond de ten lichid, așa că folosesc pudra de la PUPA pentru a matifia, uniformiza și acoperi puțin micile imperfecțiuni ale tenului;
- dacă aplici mai mult produs poți obține chiar un grad de acoperire mediu, dar având o piele a obrajilor destul de uscată aplic destul de rar mai mult de un strat de pudră;
- eu am ales nuanța 020 Light Beige cu SPF 20, în schimb primele 3 nuanțe (001,002, 003) au SPF 30 și acest lucru nu l-am înțeles foarte bine de ce. Probabil s-au gândit că tonurile mai deschise de piele sunt mai predispuse arsurilor solare, dar au uitat să ia în considerare că indiferent de nuanța pielii efectele nocive ale razelor solare sunt aceleași.
- nu evidențiază porii, nu se strânge în liniile fine și nici nu oxidează;
- rezistă cu brio întreaga zi și chiar menține tenul mat pentru mai mult de 8h, cel puțin în cazul meu;
- oglinda și burețelul din interior sunt extrem de utile pentru retușurile de peste zi, deși rareori am simțit nevoia de a reaplica pudra;
- ambalajul este foarte practic, feminin și elegant, tocmai de aceea o port cu mine peste tot;
- este un produs testat dermatologic, hipoalergenic și fără parfum.


Părerea mea sinceră este că dacă ești amatoare de ten super mat sau ai un ten foarte gras și nu suporți luciul inestetic specific atunci chiar ai nevoie de pudra Extreme Matt. Deși acesta este primul meu produs de la PUPA Milano, sunt atât de încântată de efecte, de faptul că nu conține parfum și are și SPF, că deja am în plan să testez mai multe produse de la ei printre care și un blush și cel puțin un ruj.

Ce produse PUPA ați încercat și îmi recomandați să testez pe viitor?


Comentarii