Cum imi ingrijesc tenul in timp ce #stauacasa



Este de prisos să mai menționez și eu faptul că perioada prin care trecem cu toții este una destul de delicată, însă trag speranță că aveți grijă de voi și de cei dragi și că va veni totuși ziua în care să privim înapoi către acest moment cu regret, dar cu lecția învățată. Partea pozitivă, dacă îi putem spune astfel, este că putem valorifica acest timp citind, socializând mai mult cu partenerul de cuplu, practicând sport, organizând diverse activități cu cei mici sau concentrându-ne pe acele lucruri de care anterior ne privam din lipsă de timp.

Zilele acestea am redescoperit bucuria de a citi, a scrie, a găti și a acorda puțin mai mult timp rutinei de dimineață. Acum că starea de fapt o permite am transformat rutina matinală într-un adevărat ritual de pregătire pentru activitățile din ziua respectivă (stați liniștiți, totul se desfășoară în micul nostru apartament). Dacă acum 2 săptămâni totul se rezuma la un produs de curățare, un toner (uneori oimiteam acest pas) și o cremă cu protecție solară, acum am adăugat și un ser pe bază de acid hialuronic și în loc de protecție solară, o cremă hidratantă sau un primer cu efect matifiant.


Începem ziua cu multă veselie și cu țopăieli în pat, imediat pregătesc cerealele cu lapte pentru pitic și dau fuga la baie. Primul pas a fost și va rămâne întotdeauna curățarea tenului, iar dimineața încerc întotdeauna să optez pentru ceva mai blând. Momentan, fiindcă am împărțit gelul Sensitelial de la ACM (potrivit pentru pielea sensibilă și reactivă) cu cel mic, am rămas doar cu Sebium și PigmentBio de la Bioderma, dar folosesc gelul Sebium. Deși seara nu resimt acest efect, dimineața acest gel îmi usucă tenul, așa că sunt în căutarea unui înlocuitor. Următorul pas este să aplic toner-ul Skin Balancing de la Paula s Choice, cel mai bun din tot ceea ce am încercat până acum și cel care mi-a schimbat percepția asupra utilității acestui tip de produs. Conține niacinamide, ceramide, antioxidanți și ingrediente reparatoare ce calmează, reglează secreția de sebum, hidratează și pegătesc tenul pentru următorul pas.


În cazul meu, un ser pe bază de acid hialuronic funcționează de minune în materie de hidratare și catifelare, astfel încât, în perioada aceasta am două seruri, pe care le alternez după bunul plac: cel de la Inkey List și Neutrogena Hydro Boost Serum. Cel dintâi are o formulă foarte simplă, fără parfum sau alcool, un preț extrem de avantajos (27 lei la Sephora) și cred că este singurul produs cu acid hialuronic care nu lasă pe piele acea peliculă lipicioasă, deranjantă pentru unii. Serul de la Neutrogena conține printre altele și niacinamide, extract din alge rosii (antioxidant, hidratant, amino acizi și capsule cu vitamine E. Este un produs de care mi-am amintit recent, uitat cel mai probabil din dorința de a încerca cât mai multe.  Deși este promvat ca având o textură lejeră, ce se absoarbe rapid, din păcate lasă în urma sa senzația de piele lipicioasăși durează aprox. 5 min până simți că s-a absorbit complet.


La sfârșit sigilez totul fie cu crema hidratantă Sebium Mat Control, fie cu Collagen Power Lifting de la Mizon. Tind să folosesc mult mai des varianta de la Bioderma fiindcă acționează exact ca un primer matifiant, îmbunătățind aspectul pielii, reglând cantitatea de sebum și estompând porii dilatați de pe aripile nasului. Dacă totuși am puțin răgaz pentru un mic răsfăț aplic crema de la Mizon și o masez delicat în piele cu ajutorul unei role de jad.

Deși poate părea un proces laborios, întreg ritualul nu durează mai mult de 10-15 min. În rest, ne străduim să profităm cât mai mult de acest timp liber prin lecturi, jocuri interactive, tot felul de rețete culinare încercate pentru prima dată și odihna.

În speranța că #totulvafibine vă doresc putere, răbdare și cumpătare!

Comentarii