5 produse pe care imi doresc sa le incerc vara aceasta



Soare arzător, răsărit la malul mării, plimbări târzii prin parc, ploi răcoroase...vară! Poate nu este anotimpul meu preferat, dar este singurul moment al anului când profit din plin de zilele lungi și îmi fac planuri de vacanța, fie ea și o mini-vacanță de weekend. Cum era de așteptat, am și câteva dorințe materiale pe care doresc să mi le îndeplinesc măcar parțial, dacă nu este posibil altfel.

Uleiul bronzat Photoderm cu SPF 30 de la Bioderma promite protecție solară completă și un bronz uniform, inclusiv pentru pielea sensibilă. Deși mi-l doresc de câțiva ani buni, poate chiar de la lansare, sper ca anul acesta să am ocazia de a îl folosi. Asta dacă vom reuși să organizăm o mini-vacanță pe malul mării, dar de data aceasta doar în doi. 

Obsesia mea pentru parfumuri a început să ia amploare recent, după ce am descoperit câteva oferte de preț decente atât pe emag.ro, cât și pe elefant.ro. Deși mulți pun la îndoială originalitatea lor, eu am comparat intensitatea și persistența celor achiziționate de mine cu cele din Sephora și nu am descoperit până acum absolut nicio diferență. Tot în magazinele Sephora am testat pentru prima dată apa de toaletă Prada Candy Gloss și a fost dragoste la prima adulmecare. Este un parfum floral-fructat, pudrat, fin, dulce, perfect în zielele toride de vară și care chiar mă poartă cu gândul la un borcănaș cu bombonele mici, colorate și aromate. 

Era efectiv imposibil să îmi fac o listă cu dorințe fără să includ și câteva produse de skincare. Nu am cum, mai ales că acum am descoperit că produsele CeraVe se găsesc și la Farmacia Tei. Având în vedere că tocmai am terminat crema preferată de zi de la Gerocossen, am ales o cremă hidratantă cu SPF 25 și ceramide, pentru ten normal-uscat. O am deja în coșul de cumpărături, aștept doar momentul prielnic pentru a o comanda. Al doilea produs pentru îngrijirea tenul este, cum altfel, de la Paula s Choice și este tot un exfoliant cu acid salicilic, preferatul tenului meu. M-am bucurat foarte mult de efectele gelului peeling de la Pell Amar, dar cei 15ml s-au consumat rapid așa că în prezent fac o mică pauză de la exfolianți, plănuind să reiau tratamentul cu Resist Daily Pore Refining Treatment 2% BHA.

Indispensabil pe timpul verii, deodorantul este produsul pe care îl schimb cel mai des. Recenta lansare a celor de la Vivanatura a primei lor game de deodorante și deo roll-on-uri mi-a atras atenția, așa că am aruncat o privire și am trecut pe listă deo roll-on-ul natural IDA cu orhidee și lotus

Acestea sunt desigur câteva dorințe materiale pentru această vară. În rest, visez cu ochii deschiși la o vacanță în doi sau măcar la câteva zile de relaxare departe de oraș.

Voi ce dorințe aveți de îndeplinit vara aceasta?
 
 

Comentarii