Ofertele lunii Noiembrie la DM și Sensiblu

Tocmai ce am răsfoit, virtual desigur, catalogul cu oferte al magazinului DM, cât și al farmaciei Sensiblu și am descoperit o sumedenie de prețuri avantajoase, dar și noutăți ce merită împărtășite.


OFERTA DM

Vă mai amintiți de pudra compactă Fit Me Matte+Poreless de la Maybelline, despre care v-am povestit în articolul cu produsele de machiaj sub 30 de lei? Ei bine, este din nou la ofertă și de data aceasta am pus ochii și pe concealerul lor, un produs arhilăudat de bloggerițe și vloggerițe de pe tot mapamondul. Tot din categoria produselor de neratat/produse ce merită încercate fac parte și rujurile Rouge velvet de la Bourjos, dar și apa micelară de la Nivea ( 16 lei pentru 400 ml pare o afacere foarte bună ). Cât despre noutăți, cred că este pentru prima dată când văd produsele de îngrijire a părului din gama Botanicals de la L Oreal și la un preț atât de bun (am verificat rapid prețurile de pe alte magazine online).

Catalogul este disponibil în perioada 01.11 - 20.11.2018 și îl puteți vizualiza AICI.





OFERTA SENSIBLU

La Sensiblu avem, cum era și de așteptat, foarte multe reduceri și oferte la produsele pentru sănătate de sezon gen siropuri, vitamina C, suplimente alimentare etc. Pe de altă parte am descoperit că la Melvita au reduceri de până la 50%, că toate produsele Batiste sunt la 20 de lei, că la orice produs din gama Brioderma Sensibio achiziționat, primim o reducere de 70% la Sensibio cremă contur ochi și multe, multe altele. Ceea ce nu aflasem până acum este că în farmaciile Sensiblu se găsesc, mai nou, dermatocosmetice de la CeraVe. mai mult decât atât, sunt și la ofertă!

Catalogul este disponibil în perioada 01.11 - 30.11.2018 și îl puteți vizualiza AICI.




Vă doresc shopping cumpătat!

Comentarii